28:e Juli, nån mer?
Här är vi
Vad härligt att läsa att det verkar ha gått så bra för alla trots väder och vind! Vi hade såväl störtregn som åska och blixtrar men på nått sätt blev det superbra ändå!
Oh, nu har jag äntligen lyckats sammanfatta våra dagar före bröllopet och under själva bröllopsdagen. Lång tid tog det, och många bilder var det att kika igenom. Ni får hemskt gärna ta en kik och se hur min dag blev om ni vill, i min blogg: thoughtsoffhermind.webblogg.se/
Ja jag hänger också gärna kvar i den här tråden lite!
Vi kommer inte att ha någon extra fest, även om det hade varit superkul! Dock bjöd jag in arbetskollegorna på just middag och lite festkväll innan bröllopet, just eftersom jag inte hade bjudit dem.
Vi önskade pengar till bröllopsresa och fick ihop mer än vi hoppats på, så nu kommer vi (tillsammans med egensparade pengar) att kunna komma iväg på vår bröllopsresa. Det blir 2 veckor i oktober till Egypten! =D
Idag fick jag pappren från skatteverket samt från transportstyrelsen för körkortet, snabbt och smidigt! =)
Vad fina bilder på alla! Kul Ingride att ta bilder sådär i efterhand, sugen blir jag! =D
Oj, "bara" tre veckor sen =P Här börjar det tvärt om att kännas avlägset =P
Börjar istället att längta efter bröllopsresan som blir av om 8 veckor =D
Ja så häftigt att det fått 1 mån... på ett sätt känns det som mycket längre sen och på ett annat som alldeles nyss!
Vi sände våra tackkort i mitten av förra veckan så nu har nog alla fått dem. Vi har också fått hem alla bilder vi bestämt så här i höst blir det att mysa ner sig i soffan och klistra in i fotoalbum =)
Om vi skulle förnya våra löften skulle jag nog också vilja göra det på en vacker havsstrand i något varmt land!