28:e Juli, nån mer?
Vi har ett afternoon tea insperat bröllop så vi har tio olika bakelser och scones med marmelader, vi har köpt massa gamla koppar som vi ska duka med och några koppar det kommer vara mini rosor i.
Vi har ett afternoon tea insperat bröllop så vi har tio olika bakelser och scones med marmelader, vi har köpt massa gamla koppar som vi ska duka med och några koppar det kommer vara mini rosor i.
Umeå =)
Hej på er alla..
Det var ett tag sedan som jag kikade in här.
Jag bor också i Norrland. Mer bestämt i Boden.
Här fixas det för fullt just nu. Bordsplacerings påsarna med godis är klara, festhäftet jobbas det på....
Frisör och smink är bokat.
Har köpt min klänning i fredags. (Jippi) Beställde även vigselringen och tårtan samma dag =)
Känns skönt att ha det klart. Ska i veckan och kolla in fest lokalen igen för att mäta bord och kolla av utrusningen,
bordsplacerings möjligheter mm
Det börjar kännas i kroppen att det är nära nu.... Pirrigt värre =)
Vad har ni kvar att göra?
Skönt att ha så mycket som möjligt klart innan det är dax. Så slipper ni stressen veckorna innan... Njut =)
Här är det nästan också klart, det mesta iaf men festhäftet är det som tar min tid nu... Ler....
Hur ser det ut för er alla här när det gäller vikt/kropp och klänning? Är det någon som likt mig fortfarande hoppas på att hinna tappa ett par kilo/centimeter innan den 28/7? Jag skulle verkligen behöva tappa ett par för att klänningen ska sitta bra... och med 6 veckor kvar kör jag nu igång hårdprogram allá "älskling du har blivit en tjockis" typ... =P Någon som vill vara med på "resan" ? =)
Ja inte är det lätt, och jag går också upp väldigt lätt känns det som =( Men vad kul, då är vi ändå ett par stycken som kanske kan försöka peppa varandra, och skriva här hur det går? =)
Verkar som om det mesta andra börjar lösa sig för er med? =)
hehe ja det är ju det =P Egen GI-glass lät ju spännande, då vet man att det finns nått att ta till om suegt sätter in, får googla på det =)
Ja, det vore kul att kunna bolla mot varandra! Man kanske kan ta en lite viktckeck alt. rent allmänt "hur har veckan känts" på måndagar? =)
Hoff vikten.. Jag är inte alls nöjd egentligen, men jag har redan gått ner så pass mycket att jag inte kan ha klänningen om jag går ner mer. (går inte att sy in, har kollat.) är 165 cm och väger 63, vilket verkar vara bra mycket mer än alla andra här :O
På borden ska vi ha ett a4papper vikt som en triangel där ena sidan har Menyn, andra sidan har "gästpresentationer" av de 6 som sitter vid det bordet, vi har inte skrvit ut vem som är vem utan tanken är att de ska få prata om vem som är vem! Tredje sidan har jag inte bestämt mig för ännu, antingen vad det finns att dricka eller allmän info om taxinummer, eller om någon annan har bra förslag?! :)
Sen har ju våra servitörer krånglat och 4 st har hoppat av, så nu har vi bara 4 st kvar. Skulle behöva åtminstone 2 till, men det verkar svårt.