28:e Juli, nån mer?
Usch ja vad ska man säga.....Green och Nudax....Varma och soliga kramar från mig.
Hur går det för alla er andra?
Gnäller av mig lite igen, ni får la skumläsa om jag blir jobbig =P
Idag har jag gråtit av utmattning och frustration flera ggr. Jag och fästmannen gifter oss i min pappas hus och trädgård och har just bilat ned hit. Min pappa är ungkarl och 40-talist = ingen höjdare på att hålla städat omkring sig. "Julgardiner? jaha ja... ja de har nog hängt där sen i julas" --- typ
Så ja, vi har många punkter på städschemat och att-göra-listan för denna veckan innan lördag. Idag har jag slitit som en gnu medan min fästman, som i efterhand sa sig vara "på dåligt humör" mest har gått runt och dragit fötterna efter sig. Vi har varit lite halvt osams hela dan och jag, stressig och trött som jag är, har då blivit blödig och gråtit över att det inte känns kärleksfullt såhär innan bröllopet...
Till råga på allt går min Pappa förbi fästmannen när han gör en syssla (medan jag gör 5 till på listan) och säger "Hur känns det X? Är du trött efter all slit idag?" och jag säger lite hlavt på skämt till min Pappa då han kommer in i rummet bredvid som jag är i "jaha, kan inte jag få en sådan fråga någon gång också?" och han svarar "jo... men ni (kvinnor) är ju vana vid sånt här".
Ehh.... grrrrrrrrrrr
(Såg nu att det förmodligen gjort det green, vad skönt!)
Nu är det inte långt kvar!!! Konstigt nog har jag ännu inte en enda fjäril i magen.. fattar inte varför!!! Det är som om jag hela tiden tänkt i förväg och istället kan känna "nä vänta, det är ju bara tisdag idag, ah då har jag en extra dag" och det gör att jag ännu inte känner hur nära det är. Men det lär väl komma några fjärilar snart gissar jag...
Blir också riktigt trött på folk som hör av sig med synpunkter eller önskningar och förändringar... jisses, kan de inte bara förstå att det är bröllop och dyka upp och se vad som händer? Och lita på att vi som bröllopspar faktiskt har tänkt till?
Hej allihopa!
Hoppas att era dagar blev lyckade och ett stort grattis!
Vi är nöjda och lyckligt gifta men precis som green hände en hel del knasigheter =P Bl.a. ett stort örsregn och åsk och blixtväder som gjorde att vår vigsel blev en helt annan än tänkt, men gifta blev vi ju! Återkommer med lite bättre beskrivning och kanske någon bild när vi hunnit hem till bättre lugn och internetuppkoppling =D