Pertinax skrev 2012-03-06 18:16:25 följande:
Till helgen åker vi till Härnösand och tittar på ringar från
titanringar.com. Vill klämma och känna lite innan vi bestämmer oss :). På vägen hem åker vi förb Ikea och köper lite dekorationer och sånt
Pertinax: Kul att du for upp hit, hittade ni några ringar? Vi var också in till dem förrförra veckan och har nästan helt bestämt vilka ringar vi vill ha, lutar ev. åt att smälta ner våra förlovningsringar eller åtminstonde en av dem, och ha som guldsträng i mitten, och min med tre små stenar, sambons utan. 
Antingen det eller så blir det typ likadana fast helt utan guld.
Ert bröllop låter förresten jättefint, somrigt!
Igår köpte jag en "ny" klänning av en tjej här i stan, den jag köpt sen tidigare på Tradera var jag inte helt nöjd med då den satt så löst i midjan, och det blir ju inte bättre ju mer jag går ner i vikt. Men denna jag provade igår har korsettknytning i ryggen, axelbandslös och tyget är liksom draperat i midjan, satt jättefint och jag kommer känna mig så vacker som jag vill vara. =) Måste bara kemtvättas...
Pratat med en gammal klasskompis som ska sjunga i kyrkan, och det lät som att det gick bra med de låtar vi vill ha. =) (Sara Varga: Mitt hjärta tillhör dig, och Marie Fredriksson: Där du andas). Så fina!
Har hittat ett mönster till min dotters klänning som jag ska utgå ifrån, hon ska få ha ett satintyg med ljust ljust blå blommor på, och så ljusblå satin till det också. Vi får se hur jag använder dem. =)
Har fått många svar på inbjudningarna och hittills har alla tackat ja. =)
Vi ska ansöka om hindersprövning i veckan, beta av några fler punkter på "listan". =) Hur långt har ni kommit? Känner att vi måste bestämma menyn snart, förutom marinerad fläskfilé och stek (båda kallskuret). Ska troligtvis ha som buffé, känns enklast så då man kan förbereda mycket innan och vi inte ska ha serveringspersonal.