• Jäntan

Vad ska man ha för frisyr? Hur såg/ ska ni se ut?

Ska träffa frisören på fredag och har ingenaning om hur frisyren ska se ut.

Tänkte att jag kanske kunde få tips och inspiration av er som vet. Kanske är du redan gift och vill visa din frisyr, klänning och smycken eller så har du en bild av hur du vill att det ska se ut.

Min mor syr en 50-tals klänning i vitt till mig.

• Svar på tråden Vad ska man ha för frisyr? Hur såg/ ska ni se ut?
  • lilja01

Jag tycker att det skulle vara snyggt att matcha klänningen med en riktig 50-tals updo!

Jag behöver nog inte ens säga att det inte är jag på bilderna ;)
  • blivandeBrud2012

oh vilken rolig tråd! vilka fina frisyrer!!!
    Sara120707 din frisyr är ju helt sagolik!!!

Jag kommer också ha en 50-tals klänning och funderar på att ha slöja bara för att få det hela lite mer Bröllops-aktigt...Min klänning är ju inte så traditionell och jag vill verkligen inte att det ska kännas som att/uppfattas som att jag har en balklänning och inte en brudklänning. Därför funderar jag på om slöja kan vara bra komplement. Vad tror ni? någon som har bild på uppsättning med slöja?
    Annars är jag lite inne på en uppsättning, sned bena och med en knut/blomma lite åt sidan, lite som Jag han's bild ovan.

• contactmagic

funderar på någonting som liknar denna.....

• AndroSid

Jag funderar på att ha en lång fläta faktiskt Tungan ute Vill inte ha något allt för fancy, känns inte som det passar med resten.
    Ska göra en hårförlängning på håret innan så det är längre och tjockare.

• Sara 120707

blivandeBrud2012:

Tack =)

Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag lyckades med det så bra.

Till en 50-tals klänning är det ofta väldigt snyggt med en stor slät knut, tex som chicita och lilja01 lagt upp.

Tror det hade varit snyggare med ett flor än med en slöja faktiskt.

Kika lite i den här tråden där finns en massa snygga frisyrer.

Svar på tråden Vad ska man ha för frisyr? Hur såg/ ska ni se ut?