• Cosy

Så här ser du ut om tio år!

Just nu sitter jag och har lite små tråkigt så tånkte jag att vi kan skapa en liten forumlek. Det går ut på att du laddar upp den förtsa bilden som du ser när du googlar ditt namn och det är så du kommer se ut om tio år. Gärna med en liten kommentar om vad du tycker om ditt framtida jag.

Jag börjar

Jag är väldigt blek ut och jag är inget fan av sånna håruppsättningar men annars så tycker jag att det ser bra ut

Nu är det eran tur

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Svar på tråden Så här ser du ut om tio år!
  • sollan

Inte illa att se ut som en fräsh blond 15 åring när man är 45 år gammal Skrattande (inte troligt) Så gissar på att det istället är jag som är till höger på bild Flört  Verkar isåfall som att mitt liv kommer få en spännande vändning.

Blivande vårbrud
  • daniiel

Haha det enda vi har gemensamt är väl hårfärgen :D Nåja, men jag tackar och bokar. Se ut som en solbrun 20-åring när man är 35år är väl inte fy skam ;P Trevligt att se att viktnedgången har gått bra iaf och bruna ögon har jag fått också... införskaffat linser mån tro?

• pulmonate

Hahah, ja detta var väl väntat, att just hon skulle komma upp. Hon är ju trotts allt den mest kända Camilla. Att jag blir drottning är väl heller inte så troligt, men kanske princessa då jag gifter mig med min italienska prins på ett slott hahahha. Och jag hoppas att jag inte ser så här gammal ut när jag är 37. Men med allt stress till bröllopet så kanske det blir så här! hahaha

• daniiel
    pulmonate skrev 2012-01-02 13:54:06 följande:
    Hahah, ja detta var väl väntat, att just hon skulle komma upp. Hon är ju trotts allt den mest kända Camilla. Att jag blir drottning är väl heller inte så troligt, men kanske princessa då jag gifter mig med min italienska prins på ett slott hahahha. Och jag hoppas att jag inte ser så här gammal ut när jag är 37. Men med allt stress till bröllopet så kanske det blir så här! hahaha

Haha fick du upp en drottning när du googlade Camilla? Plockade du den på efternamnet då kanske? Jag fick inte upp någon endaste drottning eller prinsessa :P Hade ju vart trevligt annars, att se framemot baler på slottet ;D
  • Sandra och Joakim

Haha, när jag googlade mitt namn (dock både för- och efternamn) fick jag upp en 5 år gammal bild på mig själv... Men ganska väntat så fick jag upp denna bild när jag sökte på mitt förnamn:

Ja vad ska man säga, ser man ut så om 10 år kan man väl skatta sig lycklig men det är inget med Sandra Bullock som är likt mig..
  • Cosy

ni blir jättefinna allihopa^^ ni ser mer mänskliga ut än vad jag gör^^ 

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Oniq

Ouch.. lika bra att skriva testamente eller?

..om det bara gällde förnamnet så kanske jag ska börja röka:
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Victoria

Känns helt okej att bli en kronprinsessa om 10 år!! Inte nog med att jag kommer känna mig som en när jag gifter mig så varför inte hålla kvar känslan

Och när jag sökte på både mitt för- och efterman så fick jag fram min egna bild på våra förlovningsringar! Inte illa

Svar på tråden Så här ser du ut om tio år!