• Cosy

Så här ser du ut om tio år!

Just nu sitter jag och har lite små tråkigt så tånkte jag att vi kan skapa en liten forumlek. Det går ut på att du laddar upp den förtsa bilden som du ser när du googlar ditt namn och det är så du kommer se ut om tio år. Gärna med en liten kommentar om vad du tycker om ditt framtida jag.

Jag börjar

Jag är väldigt blek ut och jag är inget fan av sånna håruppsättningar men annars så tycker jag att det ser bra ut

Nu är det eran tur

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Svar på tråden Så här ser du ut om tio år!
  • JesFre

Första bilden jag fick upp på "jessica" var en realativt naken Jessica Alba kännde att den bilden inte riktight passade men som sagt ser jag ut som henne när jag är 33 så kan jag leva med det :D 
    När jag sökte åp mitt för och efternamn hittades denna härliga bild som togs på mig och min bästa vän när vi var ca 14 år. (Jag härmar min lärare som visade en "Uppenbarelse" genom charader när han glömde bort vad det hette)

• Strawberry

Om jag bara söker på Jennifer..

Söker jag på både för och efternamn får jag upp bilder på mig. =)
  • Mahy

Ja så här ska jag se ut om 10 år??? hmm...Nej jag heter ingen med får, ulla, ulrik osv! Mitt namn har verkligen inget med saken att göra!
  • miapalm22

Fick upp en bild på mig själv

• Cosy
    Mahy skrev 2012-01-02 21:52:30 följande:

Ja så här ska jag se ut om 10 år??? hmm...Nej jag heter ingen med får, ulla, ulrik osv! Mitt namn har verkligen inget med saken att göra!
    JAg tycker du är jätte söt^^. Vet inte om det är en förrbättring men det påminner mig om ett youtube klipp 
    ">

den är fånigt och lite udda men småkul på något sätt... varning om du är pryd av dig
    We did it on DreamHack. Geeky love
Svar på tråden Så här ser du ut om tio år!