• Cosy

Så här ser du ut om tio år!

Just nu sitter jag och har lite små tråkigt så tånkte jag att vi kan skapa en liten forumlek. Det går ut på att du laddar upp den förtsa bilden som du ser när du googlar ditt namn och det är så du kommer se ut om tio år. Gärna med en liten kommentar om vad du tycker om ditt framtida jag.

Jag börjar

Jag är väldigt blek ut och jag är inget fan av sånna håruppsättningar men annars så tycker jag att det ser bra ut

Nu är det eran tur

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Svar på tråden Så här ser du ut om tio år!
  • Mahy
    Cosy skrev 2012-01-03 00:49:23 följande:
    JAg tycker du är jätte söt^^. Vet inte om det är en förrbättring men det påminner mig om ett youtube klipp 
    ">

" target="_blank">

den är fånigt och lite udda men småkul på något sätt... varning om du är pryd av dig
    haha den var riktigt rolig! Jag gillade den skarpt måste jag säga, total udda!
  • sofi 88

Jaha, bild av Sofi Fahrman, inte allt för förvånande. Roligast var dock att när jag sökte på för och efternamn var bild av mig först som nr 3, och jag tror inte någon annan i Sverige har samma kombination som jag. Det som kom upp var istället en bild från en modell på catwalk, I wish! Vi får väl se om jag ser ut som Sofi, inte supertroligt dock men jag skulle ju inte bli besviken i alla fall...
  • Nikkita

Den här bilden kom upp när jag sökte på bara förnamnet. Inget rätt någonstans, men helt ok. Är själv brunett, ingen lugg, liten panna, grön/bruna ögon & små bröst Glad så nej tror inte att det blir så likt men en kul sak att sitta & leka med en tråkig dag iaf! Söker jag på för & efternamn är de 3 första bilderna på mig Skrattande
  • LindaochJohn

Så här kommer jag tydligen se ut, en överblonderad bodybuilder... Spännande! Flört

• pulmonate
    Cosy skrev 2012-01-03 00:49:23 följande:
    JAg tycker du är jätte söt^^. Vet inte om det är en förrbättring men det påminner mig om ett youtube klipp 
    ">

" target="_blank">

den är fånigt och lite udda men småkul på något sätt... varning om du är pryd av dig
    hahahaha!
  • pulmonate
    daniiel skrev 2012-01-02 13:58:12 följande:
    Haha fick du upp en drottning när du googlade Camilla? Plockade du den på efternamnet då kanske? Jag fick inte upp någon endaste drottning eller prinsessa :P Hade ju vart trevligt annars, att se framemot baler på slottet ;D
    Blir jag verkligen en drottning är ni alla bjudna på bal!! 
    Njä, sökte man även på mitt efternamn så kommer en bild på mig upp, så det är ju i så fall kul att man inte åldras!  
  • MrsSilfverblad2b

Googlade mitt förnamn och fick upp den här damen. Hade inte haft något emot att se ut som henne om 10 år (eller tja...kanske 15)

sarah.jpg

12-05-12
  • 120530

Haha, det är ganska likt mig faktiskt! Dock ser det ut som att internet missförstod och visade en bild hur jag såg ut för 10 år sedan istället!

• 120530

Söker jag på både för och efternamn blir jag visst också yngre :)

• AnnelieK
    sökte på mitt för och efternamn. Detta ser ju lovande ut =)  Jag vid 36 års ålder (nej, det är inte jag)
Svar på tråden Så här ser du ut om tio år!