Arg brud
Jag är så sjukt arg!!!!!! Jag hatar min killes ena bror och hans fru!!!! Vi gifter oss i slutet av denna sommar men har redan nu informerat folk om datum och dylikt. Vi har även berättat för dom det berör att det kommer bli ett barnfritt bröllop. Men när när min kille berättade detta för sin bror så sa han att deras barn borde få bli ett undantag för annars tänkte inte dom komma. Fine kan man ju tycka då, men till saken hör att denna bror har min kille gott genom eld och vatten för otaliga gånger. För 7 år sedan åkte han in i fängelset och min kille har ställt upp som fan med pengar och tid och skjutsat dit hans besökare. Min kille har även vägrat gifta sig förrän han kommer ut, så han kan vara med hela dagen, och så kommer dom och ställer ultimatum!!! Jag har fått vika mig i 7 år med allt som har med hans bror att göra men jag vägrar nu!!! Han är så sjukt manipulativ!!!! Hans tjej är ännu värre, det är som om man har med 2 15- åringar att göra som sitter på varsin häst. Jag är så jäkla arg och ledsen!!! Jag vill prata med dom men jag får inte för min kille, han säger att han inte bryr sig men jag vet att han gör det. Men på ett sätt är jag glad att slippa dom!!! Blir så ledsen för min killes skull bara..