21 juli 2012, är vi fler??
Vi är nyfikna på vilka fler som gifter sig den 21 juli. Hur går det med er planering? Vad är klart och vad ska fixas framöver? När skickar ni ut inbjudningarna?
Vi är nyfikna på vilka fler som gifter sig den 21 juli. Hur går det med er planering? Vad är klart och vad ska fixas framöver? När skickar ni ut inbjudningarna?
Jag kan lägga ut ett foto när allt är helt klart. Vi satte 21 maj som datum. Tänkte att två månader är lagom om man ska hinna med bordsplaceringar etc,
Vi tänkte också så att 2 månader är lagom för att fixa det sista. Sen att det blev 20:e var att det var en söndag :D
Vi har ett tema med grönt, vitt, lila och fjärilar. Kan ni hjälpa mig med tips på fjärilar?
Vi har kontakt med en som verkar bra men inget är klart än, vi bor i Luleå :)
Vi har det riktigt svårt med maten just nu. Vi har bestämt att vi ska ha buffé eftersom vi har många som är allergiska mot saker och några är vegetarianer. Tänte oss någon form av medelhavsbuffé. Vi har tagit emot flera offerter men det känns så veligt. Vi är dessutom rätt nyinflyttade (bor i Haninge) och känner inte till cateringfirmorna alls så jag är jättenervös över att vi ska välja "fel" och maten blir äcklig. Kändes så mycket lättare med tårtan. Den är beställd och klar och vi fick jättebra hjälp där.