baby freeze skrev 2011-10-07 19:00:00 följande:
Oavsett om man tror på evolution eller ej, så anser jag inte att porrindustrin är ett resultat av den. Porren i sig, liksom behovet av den är konstruerade.
Hur vet man att ett behov är konstruerat? Du har ju själv sagt att det kan vara pirrigt att smygtitta? Varför kan det inte då för andra vara ännu mera pirrigt att se på när människor har hårt BDSM-sex och varför skulle det vara mer onaturligt än smygtitten?
Evolutionen har gjort oss till de vi är det kan man inte göra så mycket åt.
baby freeze skrev 2011-10-07 19:04:41 följande:
För övrigt, så vill jag inte ha en sån här diskussion med någon som är anonym när jag själv inte är det. Om du vill angripa mina åsikter så vill jag att du har respekt nog att stå för dina egna.
Det här är internet här är vi alla mer eller mindre anonyma. Anledningen till att jag är anonym i den här diskussionen är för att jag inte vill att du ska tänka "det är hon porrfanatikern" när jag kommentar på vilken brudbukett jag tycker är finast i en annan tråd. På bröllopstorget kan man lätt bli "förstörd" av att ha en avvikande åsikt och vuxenfilmers vara eller icke vara är inte direkt bröllopsrelaterat.
Skulle du träffa mig irl skulle jag uttrycka samma åsikter ansikte mot ansikte, så ja, jag står för mina åsikter.