Är det rätt eller fel?
Tycker varken eller. Det är inte fel, men det är heller inte rätt. Det är rätt så onaturligt tycker jag, men så länge man inte skadar någon annan så får man väl ha vilka sexuella intressen man vill.
Varför / varför inte?
Jag tycker som sagt att det är onaturligt, och har inget intresse av det själv. Min kille har det inte heller, och jag skulle veta om det var så. Blir väldigt irriterad när folk påstår att jag är naiv, och att det typ är naturligt för killar att vilja se porr, och visst, kanske det är så att de flesta gillar det, men det betyder inte att alla verkligen tittar på porr. Jag vet att det generellt sett ligger till så att män är mer visuella, medan kvinnor behöver en viss stämning, men det innebär inte att man måste titta på filmer och bilder av andra som har sex/bilder på enorma tuttar och batongpenisar.

Tittar ni själva på sånna filmer?
Min kille har vill inte se på porrfilm, för han tycker inte om att det trubbar av honom. Vi har varit tillsammans i mer än fem år, och vi har ett hett sexliv fortfarande, så jag ser ingen anledning heller.
Tycker ni det är fel att mannen tittar på sånna när man är gift?
Varken eller. Det måste vara upp till varje enskilt par vad man anser är OK. Jag hade inte tyckt att det var ok om min nuvarande gjorde det, eftersom det skulle betyda att vårt sexliv har förändrats på något sätt som innebär att han inte längre blir tillräckligt upphetsad av att titta på mig, men med någon annan hade det kunnat vara helt annorlunda.
Vad skulle ni tycka om mannen tittade på filmer själv, i hemlighet?
Igen, det måste vara upp till var och en. Även när man ingår i en tvåsamhet, så har man rätt till ett privatliv, och där kan såna här hemligheter vara helt ok. Det är ändå rätt så oskyldigt tycker jag.
Och vad skulle ni göra om han tittar mer på filmer än att göra något i er egen säng?
Det skulle uppröra mig något fruktansvärt!