• ijkå

BT-träffen i Gbg

Jag ville bara gå in här och tacka de trevliga tjejerna som kom till träffen i Göteborg i går. Vi får försöka göra om det igen, om någon månad eller så kanske.

• Svar på tråden BT-träffen i Gbg
  • Zazza

NEJ vi träffas som vi bestämt och går någon annanstans då om det känns rätt för oss då.

• Maggi

Hejsan hej!
    Skit vad synd att jag missade denna träff. Vill vääääääääääldigt gärna träffa andra tjejer som skall gifta sig/är gifta.

När ska vi ha nästa träff? Måste vi vänta ända till den 20????? Kan vi inte ha en träff NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Är jätte-jätte-sugen att prata av mig! Om bröllop alltså .

Bamsekramisar Maggi

• Snuttan aug -04

Maggi!
    Den som väntar på något gott... eller vad säger ordspråket Vi som var på träffen ser fram emot nästa träff och välkomnar nya gäster. Jag hoppas alla tar med sig tidningar och annan inspiration och tips (tex pappersprover etc)
    Vi ses den 20 oktober!

• Maggi

Har vi bestämt någon plats??

Steinbrenner och Nyberg är ju inte dumt alls!

Kramisar

• _MissJossan_

Snuttan aug -04! Får man vara lite nyfiken och undra vilket datum i augusti? En annan ska gifta sig den 7:e

• ijkå

Maggie,
    Vi träffades på Fröken Olssons sist och vi tyckte det var bra. Om vi nu skulle bli så många så att vi inte får plats kan vi ju gå någon annan stans. Vi kan ju träfas utanför. Välkommen!

• Snuttan aug -04

MissJossan
    Finns det nåt bättre datum i augusti än den sjunde?? Jo vi slår oxå til då. Var ska ni vara?

• Maggi

Hejsan svejsan!
    Jag kunde inte vänta tills träffen den 20/10. Chattade med en annan BT-tjej från gbg. Vi bestämde oss för att träffas:

Var: Vanilj
    När: 8/10
    Tid: 16.30

Hoppas fler kan komma

Kram Maggi

• KUS

Du får nog starta en ny tråd med datumet så folk hittar!

Jag återkommer på måndag och ser om jag kan, har min kalender på jobbet...

• Maggi

Är osäker på datumet angående cafe vanilj!? Återkommer

/M

• _MissJossan_

Snuttan aug -04: I Örgryte Gamla kyrka hör i Göteborg! Tycker att den sjunde augusti passar utmärkt, inte alltför varmt eller för kallt ;) Vart skall ni vara nånstans?

• Snuttan aug -04

Jossan!!
    Vi ska vara i Örgryte Gamla Kyrka!! Vilken tid ska ni vigas? Vi har bokat 17.00. Vi kanske ses???

• _MissJossan_

Snuttan!
    Nämen vilket sammanträffande! Vi får ju nästan ta och ses innan och tjöta lite! Vi har kl. 12.30.

Svar på tråden BT-träffen i Gbg