BT-träffen i Gbg
Jag ville bara gå in här och tacka de trevliga tjejerna som kom till träffen i Göteborg i går. Vi får försöka göra om det igen, om någon månad eller så kanske.
Jag ville bara gå in här och tacka de trevliga tjejerna som kom till träffen i Göteborg i går. Vi får försöka göra om det igen, om någon månad eller så kanske.
Tack själv!
Det var verkligen roligt att träffa helt främmande tjejer som har ett gemensamt intresse.
Jag har svarat Kitze lite om hennes "problem". Kitzes kissemiss var det antagligen som gjorde mig så snuvig. Jag var _inte_ genomförkyld om någon fasade för det.)
Med på träffen var Kitze, ijkå, KUS, Snuttan, Ellte och Zazza samt... Den sista signaturen fick jag aldrig kläm på. Du var och pudra näsan när vi signaturpresenterade oss.
Det hade varit roligt att ses igen om någon månad precis som du skriver. Varför inte planera in 20 oktober igen samma tid och samma plats. Jag skriver en speciell om det.
My26! :)
Tack själva! Jag hade jättetrevligt. Synd att min skjuts kom så tidigt ;)
Jag ser fram emot nästa tillfälle, då tycker jag att vi tar det där vinglaset allihop! :D
Tack för visning av bilder och festprogram.
Jag fick inte alls koll på vem som var vilken signatur, bara Ellte och MY26.
Det talades ju om en pysselkväll i Gbg här på forumet. Jag kan ställa mitt lilla hus till förfogande om folk fortfarande är intresserade av det.
Kram på er!
"Jag ser fram emot nästa tillfälle, då tycker jag att vi tar det där vinglaset allihop!" KUS
Jaha så ska jag få stå med skammen när ni blivit alkoholistbrudar
Skämt åsido så föreslår jag ett annat ställe för ett vinglas i så fall. Det såg säkert gott ut, men smakade inte så där alldeles förträffligt
Vi kan byta ställe sedan vi träffats i så fall. Det finns ju flera ställen i närheten.
Aha, då har jag nog alla signaturer på plats!
Undrar hur länge de har öppet på Steinbrenner & Nyberg. Där har de både gott vin och kaffe...
"Steinbrenner & Nyberg" KUS
För att inte tala om deras underbara frukttårtor mmmmmmm..... kanske en sådan till bröllopet...
Tar du reda på öppethållandet tills vi ses?
Hej på er!!
Kul att träffa er i går. Nästa gång får vi ta med oss lite mer inspirationsmaterial. Tidningar och annat.
Det finns planer på att ha en bröllopstårta från Steinbrenner & Nyberg... Blåbärsmousse med vit choklad på... snygg och otroligt god.
Bra ide om nästa träff i oktober.
Öppettider hos Steinbrenner & Nyberg:
Måndag-fredag
07:00-20:00
Lördag
09:00-17:00
Söndag
Stängt
E en utflugen gbg:are välkommen till nästa träff.... Fast jag e ju äktaman hade det varit skoj att visa bilder och övrigt för er... Ni kanske har lite frågor till hur vi män ställer oss till ditt o datt.... Fast tar nog en öl o whisky istääet för vin
Valentin. Fjällbacka...
Klart du är välkommen Valentin. Martin kom in och hämtade mig igårkväll, han kände sig lätt utanför i tjejmaffians närvaro ;)
Till nästa gång hoppas jag ha kommit lite längre i pappersplaneringen, tar med mig lite kort och så. Synd att de stänger 20 redan...
//Ulrika
KUS,
Har du lyckats fundera ut om vi kan ha någon gemensam bektant som vi kan ha träffats hos? Ju mer jag funderar dessto mer tycker jag att jag känner igen dig.