• ijkå

BT-träffen i Gbg

Jag ville bara gå in här och tacka de trevliga tjejerna som kom till träffen i Göteborg i går. Vi får försöka göra om det igen, om någon månad eller så kanske.

• Svar på tråden BT-träffen i Gbg
  • Valentin

ijkå
    Alla känner apan......
    Vart i Borås nyligen....hehehe

• KUS

Valle, min käre vän, du är allt bra rolig du ;) Nu var det så att det var jag som kände igen Ijkå och inte tvärtom :D

Nej Ijkå, jag har fortfarande din bild på näthinnan, men det går inte upp nåt ljus...

Känns som det kunde vara nåt med barnen, nån gemensam aktivitet kanske. Jag gick på kurs för Gotlandskonsult 1998, så det stämde ju inte. Vi får fundera vidare!

• isis

Har inte Steinbrenner & Nyberg bara öppet till 15.00 nuförtiden, eller var det bara i sommras?
    Jobbade där för ett par år sedan och har smakat på varenda tårta, tur att jag slutade ;)
    Den med vit choklad och blåbärsmousse är verkligen en höjdare å så stilfull..

• ijkå

Jag har några kompisar i Frölunda. Kan det ha varit på något barnkalas. Känner ni någon på Smyckegatan med en flicka född 1994?

• Gift Anna

Hej, är det ok att komma på nästa träff fast man är gift sen länge?tycker alltid det är lika kul med nya trevliga människor!*ler*
    Tyvärr är måndagar inte så bra dagar för mig pga körövning,men efter en hastig koll i almananackan så ser jag att det INTE är någon körövning den 20/10 såg att ni planerade att ha bT-träff då!

KRAMAR!

• ijkå

Självklart är även de gifta välkomna. Vi som är på gång måste ju ha någon att fråga? I går var 2 av 7 st gifta. Jättebra. Vi ses.

• Jonna i stormen

Det låter som om ni har haft himla mysigt. Nästa gång vill jag också vara med!

• ijkå

Du är välkommen. Det kändes som vi lärde känna varandra trots att vi bara träffades en enda gång.

• KUS

Nej Ijkå, jag känner inga där.
    Vi får fundera vidare.

Vad roligt om vi blir ännu fler nästa gång!

• Valentin

Ja många som vill komma.... Ni kanske skall kolla en ny lokal så alla får plats...

Valle.

Svar på tråden BT-träffen i Gbg