• Naive

September 2012

Hej alla glada!  

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någong tråd för spetember2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc! 

Bara ett endaste litet år kvar!  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-02 17:28
    Hej alla glada!

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någon tråd för september 2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc!

Bara ett endaste litet år kvar!

• Svar på tråden September 2012
  • Naive

pulmonate: VAD FINA NI VAR!!! Klänningen är ju sjukt fin. Åh vad roligt! Hoppas ni hade en underbar resa. Så glad för er skull! 

(4 dagar kvar för oss....! YIKES!) 

• MajaStina

Här kommer några foton från vår stora dag den 1 september! Vårt tema var cerise, en färg som hängt med mig hela livet. Här är vår bordsdukning i bygdegården.
  • MajaStina

Vi anlände till bygdegården i en gammal brandbil till gästernas förtjusning! Min man jobbar som brandman, så vi tyckte det var en kul idé! Gästerna jublade när den gamla brandtutan brölade igång nedåt vägen! Underbart!! Inte för att det matchar med mitt cerise färgtema men! Fniss!!
  • MajaStina

Skål utanför kyrkan! Våra båda underbara döttrar var givetvis brudnäbbar!!
  • Jen80

Har inte varit här inne och kikat innan, men vi gifte oss nu i helgen . Är så lycklig, så nu delar jag med mig av några bilder. Hoppas det är ok?

Jag och min fina familj

• Jen80

Den här bilden gör mig alldeles pirrig och jag längtar tillbaka som en tok. Dagen gick alldeles för snabbt!!!

I kyrkan gick vi in till Öppna landskap på orgel och ut till Rid över skog från Ronja rövardotter. Till den sjöng (ja, ingen text är det ju, men ja... ) min bästa barndomskompis första versen när vi står vända mot gästerna. Sedan började orgeln spela och då gick vi ut. Åh, det var så fint . Lycka till ni som har ert kvar.

• Jen80

Sista bilden . Lyckas inte få in dem i ett och samma inlägg ...

• pulmonate
    Naive skrev 2012-09-10 18:32:26 följande:
    pulmonate: VAD FINA NI VAR!!! Klänningen är ju sjukt fin. Åh vad roligt! Hoppas ni hade en underbar resa. Så glad för er skull! 
    (4 dagar kvar för oss....! YIKES!) 
    Tack snälla! Nu är det dags för er med! Ser med spänning fram emot att se era bilder och höra hur det hela gick! Lycka till! 

Jen80: Jag älskar din håruppsättning! Jätte fint! Vad stiliga ni är hela familjen :)
  • censson

Grattis och Tack till alla som delat med sig av bilder från den stora dagen. Det får mig att förstå att nu är det väldigt nära

Svar på tråden September 2012