Nu är jag fru! :D
Är hemma och mellanlandar, skriver mer ill veckan eller så :D
Är hemma och mellanlandar, skriver mer ill veckan eller så :D
Ja, vad fina i va!! Klänningen var verkligen snygg på dig!
grattis, ni var himla fina. Tråkigt med dålig sevice men försök tänka mer på allt det positiva så blir det roligare :)
stort grattis från en nybliven fru
Åh vad fina ni var, stort grattis! Vad hände med den stora tyll klänningen, är det den du har på dig?
Tack så mycket alla :D
Nej, jag valde min sista klänning istället. Den satt bättre på mig och ett sånt stort släp som på den stora tyllklänningen hade bara blivit jobbigt under dagen.
Stort grattis du är sååå fin och vilken snygg bolero =)
Men det är ju helt sjukt med tårtan ju....det är ju stöld. Vi hade också problem med vårt hotell på våran bröllopsnatt...vi kom vid 3-tiden på natten och när vi kom var det ett annat par som höll på att strula lite med ett paket som skulle skickas på morgonen så vi fick vänta i nästan 20-min på att checka in...ganska lång tid så sent på natten tycker man.
Hur som helst hade vi också champagne och choklad paketet beställt eller det ingick men det fanns inget på hotellrummet. Min man ville gå ner men jag sa att jag orkade
ändå inte dricka champange nu så dagen efter när vi checkade ut (som för övrigt tog ca 30min) så frågade min man om champagnen och personalen såg frågande ut.
Vi kan ju inte vara det första brudparet på detta 4 stjärniga hotell, men efter mkt
om och men så hittade hon en flaska i ett hörn och sa - Det är nog denna flaska!
Whaaaaaat???? Vi checkar ut och NU får vi en flaska!?!?!?!
Min man blev så sur och skrev ett mail till hotellet att det är inte vad man väntar
av ett så fint hotell och vi betalade en bra slant för att bo där och det blev en
stor besvikelse.
Vi hörde inget i lång tid och vi han med 5 dagar i Paris och en vecka hemma innan det kom ett brev från hotelldirektören som var såå ledsen över hela situationen och han har genast gjort om på rutinerna med champagne och choklad och nu tycker han att vi ska tillbringa våran första års bröllopsnatt på hotellet inklusive allt på hotellets bekostnad. Så nu ska vi den 3 september igen prova på hotellet vilket jag hoppas
blir en mycket bättre upplevelse. Så det kan ju löna sig att "klaga" lite....
Hoppas du får en rejäl ursäkt och blir ordentligt kompenserad för din tårta!
Tack så mycket :)
Men så trist att det blev sådär för er! Jag tycker faktiskt att de ska kunna ha lite bättre koll. Vi var ju knappast första brudparet som haft fest/sovit på hotellet. Hoppas verkligen att ert andra besök blir bättre :)
Det kommer säkert att bli toppen, jag längar...nu hoppas jag bara att min klänning kommer i tid =)
Men jag tycker seriöst att ni ska fundera på hur tårtan ska kompenseras...kanske ska ni får ett presentkort på en mindre tårta (kommer alltid att finnas tillfälle till att använda den)
eller att ni får ekonomisk kompensation...jag vet inte...vad som helst men detta är inte OK! Pinki du är ju en dam som kan tala för dig själv och jag är övertygad om att du kan få en kompensation för detta! Viktigt är bara hur man formulerar brevet eller liknande...gör man som jag...gapar, skriker och lever rövare brukar det inte gå men gör man som min man som är lugn och sannsad och konkret så brukar det gå toppen!
Lycka till och jag hoppas du får en stor tårta =)
Tack :) Ja, vi ska prata mes chefen och ägaren av hotellet angående det med tårtan och även slänga in de övriga missarna, bara för att trycka på lite extra om lite avdrag på slutnotan :)
Grattis grattis! :D