• Å och D

Ni med långt hår, vlken uppsättning ska ni göra?

Nu märks det att det närmar sig, gud vad bivalent jag blir!! Jag funderar på halvt uppsatt och hade bestämt mig men det är ju tjusigt med helt uppsatt...

Hutr ska ni göra??

• Svar på tråden Ni med långt hår, vlken uppsättning ska ni göra?
  • Mariamilena80

Nått liknade som dessa:

• Ziroz

Här kommer två bilder på min uppsättning. Som sagt var så hade jag hår ungefär till halva ryggen vid detta tillfället.

Hade jag gjort den idag hade jag nog valt att försöka få lite mer volym i håret fram så att det inte blev så platt.
  • marimekko86

Mitt hår räcker nästan ner till svanken bak, men det är inte lika långt fram, lite uppklippt och så. Och så är mitt hår ganska så lockigt. Jag tycker uppsatt är urfint om man har mycket hår så man kan göra en maffig skapelse MEN jag själv avskyr att ha nålar i håret och ha det uppsatt. Stör mig massa på att det spänner i hårbottnen och så nojjar jag hela tiden över att det inte ska hålla eller att nåt spänne ska glida ur osv...

Jag kommer ha i princip helt utsläppt med ganska stora lockar, mer som böljande. Kommer ta bort nån hårslinga från ansiket och fästa baktill diskret. Sedan kommer jag ha detta hårband bakom min snedlugg. Själva smycket kommer vara lite på sidan av huvudet

• Lili

Såhär såg min uppsättning ut. Har långt, tjockt hår och såhär hölls det fint hela dagen (natten) Skrattande

• Margaux
    Lili skrev 2011-08-04 08:44:55 följande:
    Såhär såg min uppsättning ut. Har långt, tjockt hår och såhär hölls det fint hela dagen (natten) Skrattande

Oj vad fin du var!!
  • Iseika

Från sidan

Bakifrån

Jag åkte till frisören på morgonen med den enda tanken att håret skulle sitta i en knut på sidan av huvudet. Resten fick frisören komma på själv. Jag blev toknöjd. Dessutom till det facila priset av 600 kronor.
  • Lili
    Margaux skrev 2011-08-05 21:40:21 följande:
    Oj vad fin du var!!
    Tack vad snällt! Glad
  • Lili
    Iseika skrev 2011-08-05 21:55:02 följande:

Jag åkte till frisören på morgonen med den enda tanken att håret skulle sitta i en knut på sidan av huvudet. Resten fick frisören komma på själv. Jag blev toknöjd. Dessutom till det facila priset av 600 kronor.

Jättevackert!!! Du ser ju ut som Grace Kelly!
  • Iseika
    Lili skrev 2011-08-05 21:58:36 följande:
    Jättevackert!!! Du ser ju ut som Grace Kelly!
    Tack så mycket
Svar på tråden Ni med långt hår, vlken uppsättning ska ni göra?