• Å och D

Ni med långt hår, vlken uppsättning ska ni göra?

Nu märks det att det närmar sig, gud vad bivalent jag blir!! Jag funderar på halvt uppsatt och hade bestämt mig men det är ju tjusigt med helt uppsatt...

Hutr ska ni göra??

• Svar på tråden Ni med långt hår, vlken uppsättning ska ni göra?
  • Happy72

Så här hade jag tänkt mig....
  • Ziroz

Jag har tänkt mig liknande som ovan om det går att få till.

Jag hade helt uppsatt när jag gick på studentbalen för några år sedan, det var lite tungt men snyggt :)
    Hur långt hår har ni?

• Happy72
    Ziroz skrev 2011-07-30 19:54:17 följande:
    Jag har tänkt mig liknande som ovan om det går att få till.

Jag hade helt uppsatt när jag gick på studentbalen för några år sedan, det var lite tungt men snyggt :)
    Hur långt hår har ni?
    axellångt men tänker fuska med hårförlängning...;)
  • Fröken Skruttis

Jag har långt lockigt och tjockt hår till mitten av ryggen och vet inte vad jag ska göra med de. Känns som om det är för långt för att de ska bli snyggt.

• Ziroz
    Happy72 skrev 2011-07-30 20:01:55 följande:
    axellångt men tänker fuska med hårförlängning...;)
    Okej :) Skönt att kunna välja hur mycket man har i uppsättningen så det inte blir för tungt :P

Det viktigaste för mig kommer att vara att det känns som att det kommer sitta kvar uppe och snyggt hela kvällen. Jag vill inte behöva gå runt och oroa mig att håret ska börja falla ur eller tappa formen efter halva kvällen :P
  • Ziroz
    Fröken Skruttis skrev 2011-07-30 20:11:46 följande:
    Jag har långt lockigt och tjockt hår till mitten av ryggen och vet inte vad jag ska göra med de. Känns som om det är för långt för att de ska bli snyggt.
    Jag hade hår till halva ryggen om inte lite längre när jag hade hela håret uppsatt i balfrisyren. Det blev rätt maffigt, men det beror ju på vad man vill ha. Jag hade ett diadem också. Jag ska se om jag kan hitta en bild på den uppsättningen när jag kommer hem i morgon.

Ska du ha någon accesoar i håret?
  • Bröllop201206

Jag har långt fint tjockt hår som nästan når svanken, så jag tänker faktiskt ha utsläppt hår, eftersom det känns tråkigt att sätta upp hela håret, när man har tillgång till så fint hår, vill jag gärna ha det utsläppt.

Men jag har inte bestämt mig ännu om jag ska platttånga hela håret, å sätta bak luggen med fint diadem i strass, eller om jag ska locka håret i stora lockar som dessa bilder nedan.

varför går det inte att ladda upp bilder?

• Bröllop201206

nu funkade det att lägga upp bilder.

Svar på tråden Ni med långt hår, vlken uppsättning ska ni göra?