• Äldre 23 Jun 15:39
    17193 visningar
    51 svar
    51
    17193

    Bildtävling! Vinn en övernattning i romantisk miljö!

    Ladda upp en bild under temat KÄRLEK och skriv ett par rader om vad kärlek är för dig. Då har du chans att vinna!

    Ta med dig din käraste och tillbringa en natt i dubbelrum, inklusive frukost, på FågelbroHus, Smådalarö Gård eller Krusenberg Herrgård! Vinnaren väljer själv resmål.
    Så här går tävlingen till:

    Ladda upp en bild under temat KÄRLEK här i tävlingstråden.

    Skriv ett par rader om vad kärlek är för dig.

    En jury kommer att välja ut tio finalister och därefter har ni möjlighet att själva rösta fram vinnaren. Du kan lägga upp foto under vecka 25 och 26. Omröstningstråden startas vecka 27 och vinnare meddelas fredagen den 8/7. Vinstvärde cirka 2500 kronor. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Läs mer om resmålen på www.sjonaramoten.se/.

  • Svar på tråden Bildtävling! Vinn en övernattning i romantisk miljö!
  • jaggil­larros­a
    Äldre 23 Jun 15:53
    #1
    Förutom min m2b så älskar jag mina katter. De är kärlek för mig. Här är Gosan.

    När jag sitter i soffan och du kommer och buffar på mig med din varma nos känner jag lycka
    Det låter kanske fånigt kan man tycka
    Men du gör mig så glad och nöjd
    Tack, Gosan för att du finns. Du är kärlek!
  • Goppla­n
    Äldre 23 Jun 17:06
    #2

    Jag deltar med ett foto från den mest kärleksfyllda och fantastiska dagen i mitt liv. Dagen då vår son kom till världen. Fotot är taget precis efter att han fötts och föräldrar och son får för första gången träffa varandra. Det var kärlek vid första ögonkastet, den mest innerliga kärlek man någonsin kan känna och denna gemensamma kärlek till ett barn knöt min fästman och mig oss ännu närmre varandra.


  • mariel­leange­lina
    Äldre 23 Jun 17:26
    #3


    En bild (visserligen på mig själv, men det är inte det som är poängen;) från Miyajima, Japan (2006). Detta var min och min sambos första resa tillsammans och denhär bilden fångar verkligen känslan från den resan, kärlek! Både till varandra och till den underbara natur och kultur Japan bjöd på :)
  • Willow­field
    Äldre 23 Jun 18:09
    #4

    Detta är kärlek om inte till varandra så till den "underbart" goda sockerkakssmeten som matte gjort.
    Vid alla andra tillfällen morras det hej vilt om den ena kommer i närheten av den andres mat eller godis.
    Tilläggas kan att båda dessa hundar kommit till oss i vuxen ålder och med diverse krämper.
    Spanieln lever mot alla odds då han har en autoimun sjukdom.
    Underbart härligt goa är de båda två. Mina hjärtegryn


  • Tittij
    Äldre 23 Jun 18:43
    #5
    Gopplan skrev 2011-06-23 17:06:31 följande:
    Jag deltar med ett foto från den mest kärleksfyllda och fantastiska dagen i mitt liv. Dagen då vår son kom till världen. Fotot är taget precis efter att han fötts och föräldrar och son får för första gången träffa varandra. Det var kärlek vid första ögonkastet, den mest innerliga kärlek man någonsin kan känna och denna gemensamma kärlek till ett barn knöt min fästman och mig oss ännu närmre varandra.


    Wow vad coolt att fånga exakt det ögonblicket!!!
  • my heart
    Äldre 23 Jun 19:24
    #6


    Lägger ut en bild på min man som gör allt under tiden jag tar mig en "ego"tid, som ni ser.... jag får en påfyllning av smink, medans han kissar barn och grejjar!!! 
  • MissNi­na
    Äldre 23 Jun 22:11
    #7


    Det här är min kärlek. Min kärlek till mina barn. Men skulle jag beskriva vad kärlek är för mig så är det:
     "Kärlek är inte bara en känsla, det är även något man gör T.e.x en dans. Så det gäller att man dansar tillsammans".
  • Goppla­n
    Äldre 23 Jun 22:11
    #8

    Tittij: Vi hade med min mamma som stöd under förlossningen och hon passade på att ta en massa fina bilder. Vi är så grymt glada nu att vi har fått så många fina kort från det bästa ögonblicket i livet.

    my heart: Haha, vilken skön bild!

  • Jag han
    Äldre 23 Jun 22:47
    #9


    Våra älskade barn har en mys stund tillsammans. Syskonkärlek! :)
  • Äldre 24 Jun 10:26
    #10

    Har det inte redan varit en tävling ang ordet "Kärlek"? Där..åh vad var det för bild nu då....hm fin iaf vann :)

Svar på tråden Bildtävling! Vinn en övernattning i romantisk miljö!