• nilssonns

Vad ska ni har för något i ert hår?

Hej tjejer!
    Sitter och funderar på vad jag ska ha i mitt hår på bröllopsdagen, tycker det är svårt! Tänkte ha halva håret nersläppt.
    Vad ska ni ha i håret? Blommor? tiara?

Ha det bra tjejer!

• Svar på tråden Vad ska ni har för något i ert hår?
  • Syrinx

Jag ska köpa ett tunt, vanligt diadem och binda blåklint och små rosa rosor kring det. Har tyvärr ingen bild, men ett blomsterdiadem helt enkelt!

• labbalabba
    SloveP skrev 2011-06-15 13:37:18 följande:

En fin myrtenkrona och en lång gammaldags slöja tycker jag är fint ;)
    Åh jag trodde inte att det var någon annan än jag som hade myrtenkrona men det ska jag ha när jag gifter mig i augusti, tillsammans med en midjekort slöja och en halvlös knut/fläta!
  • Loche

Myrtenkrona är så otroligt vacker tycker jag! :)

• Syrinx
    Loche skrev 2011-06-16 20:37:10 följande:
    Myrtenkrona är så otroligt vacker tycker jag! :)
    Jag håller med! 
  • Anna B
    Jag hade en blomma av fjädrar med flor :) Fläta runt huvudet och en ganska stor knut snett i nacken.
  • tomato

ska gifta mig i november vill ha pärlor i håret ska ha en uppsättning
    vilken affär ska jag hitta dessa pärlor någon som vet

• emmakr
    OlssonPsson skrev 2011-06-15 21:16:44 följande:
    Vilka fina hårnålar !!! Vart har du köpt dem ?
    Jag hittade dom på Etsy.com fanns väldigt mycket fint där =)
  • Soderek
    emmakr skrev 2011-06-15 20:25:41 följande:
    De här hårnålarna har jag tänkt ha..

Med denna frisyr

Åh nu försvårade du det för mig! Blev kär i den där frisyren också så nu har jag två att välja mellan.
  • Soderek

Förutom den frisyren ovanför är jag lite kär i den här. Till det funderar jag på en midjelång slöja och en hyfsat stor, vit blomma i håret.
  • nilssonns
    Soderek skrev 2011-06-17 13:37:24 följande:

Förutom den frisyren ovanför är jag lite kär i den här. Till det funderar jag på en midjelång slöja och en hyfsat stor, vit blomma i håret.
    Har med tänkte mig någon liknande :) såå fin!
  • marimekko86
    Jelica skrev 2011-06-17 13:55:47 följande:

Denna ska jag ha! verkligen superfint i verkligheten.. :) En lockig uppsättning och denna lite på sidan är tanken :)

Såååå fin. Jag letar också nåt att ha i håret. vet inte om jag ska ha nåt liknande som dig eller om jag ska ha bara ett stort smycke på kam och ha i sidan...hittar inget heller.!!!
  • U hjärta M
    Soderek skrev 2011-06-17 13:37:24 följande:

Även jag är inne på nått liknande fast mer höjd på "luggen" och inte låta det ligga på sidan. Ska ha såna där swirlstenar som jag köpt på ebay.

• Jelica
    marimekko86 skrev 2011-06-17 20:13:31 följande:
    Såååå fin. Jag letar också nåt att ha i håret. vet inte om jag ska ha nåt liknande som dig eller om jag ska ha bara ett stort smycke på kam och ha i sidan...hittar inget heller.!!!
    Jag köpte min hos Etsy.com .. finns hur mycket fint som helst där, nästan så att man blir lite sjuk ;)
  • marimekko86
    Jelica skrev 2011-06-17 23:14:26 följande:
    Jag köpte min hos Etsy.com .. finns hur mycket fint som helst där, nästan så att man blir lite sjuk ;)
    Tack för tipset, ska kolla där
  • Niini

Jag hade halvt uppsatt hår och ett diadem, supernöjd med min frisyr :) Hade med flera foton på liknande frisyrer o jag känner att frissan fick det precis som jag ville.

Svar på tråden Vad ska ni har för något i ert hår?