• nilssonns

Vad ska ni har för något i ert hår?

Hej tjejer!
    Sitter och funderar på vad jag ska ha i mitt hår på bröllopsdagen, tycker det är svårt! Tänkte ha halva håret nersläppt.
    Vad ska ni ha i håret? Blommor? tiara?

Ha det bra tjejer!

• Svar på tråden Vad ska ni har för något i ert hår?
  • MeahJ
    nilssonns skrev 2011-06-15 11:26:15 följande:
    Du kommer bli superfin! Skrattande
    Det tror jag med Flört
  • Loche

nilssonns skrev 2011-06-15 11:22:26 följande:

Har du bild på dom?

Hittade ingen exakt bild, men dom ser ut som den här fast kritvita då. :)

• EmmaStina
    nilssonns skrev 2011-06-15 10:58:49 följande:
    Är diademet stort?
    Loche skrev 2011-06-15 10:54:31 följande:
    Här blir det konstgjorda blommor. Små, små rosor i samma färg som klänningen. Glad
    Nä det är det inte. Inte ens en halv centimeter hög skulle jag gissa på. Jag använder sällan assesoarer men kände att jag ville ha nått och blev så glad när jag hittade exakt samma diadem som var på den inspirationsbild jag har. Kommer bara liksom glittra lite i håret.
  • förlovadflicka

Jag ska ha ett spänne med en rosett i spets med en liten "diamant" i mitten som suttit på en las vegas-kostym. (lite kul kuriosa :P) Köpte det på etsy.com för en femtiolapp och det är sååå fint och unikt! :)

• nilssonns
    EmmaStina skrev 2011-06-15 11:36:38 följande:
    Nä det är det inte. Inte ens en halv centimeter hög skulle jag gissa på. Jag använder sällan assesoarer men kände att jag ville ha nått och blev så glad när jag hittade exakt samma diadem som var på den inspirationsbild jag har. Kommer bara liksom glittra lite i håret.
    Får man fråga vart du hittade det? Skrattande
    förlovadflicka skrev 2011-06-15 11:51:48 följande:
    Jag ska ha ett spänne med en rosett i spets med en liten "diamant" i mitten som suttit på en las vegas-kostym. (lite kul kuriosa :P) Köpte det på etsy.com för en femtiolapp och det är sååå fint och unikt! :)
    Häftigt! Skrattande
  • nilssonns
    Loche skrev 2011-06-15 11:33:43 följande:
    Fina! Ska fundera lite
  • Mertzi

Denna ska jag ha i håret!
    Det är dock inte jag på bilden :)
  • nilssonns
    Mertzi skrev 2011-06-15 12:01:12 följande:

Denna ska jag ha i håret!
    Det är dock inte jag på bilden :)
    Vacker! Glad
  • 2011bröllop

Jag kommer att ha en liten tiara o små vita kvistroser i håret !!  o ha håret halvt uppsatt

• lilja

Är du lite pysslig kan du alltid göra ett eget hårsmycke. Använd pärlor, ståltråd eller så kan du kolla runt på större kedjor där du kan köpa halsband eller brosch som du kan göra om till ett smycke.
    Be annars din frisör om hjälp, hon/han kan säkert hjälpa dig att pyssla ihop något passande.
    Jag jobbar själv som frisör och jag brukar hjälpa brudar att fixa ihop hårsmycken.

Svar på tråden Vad ska ni har för något i ert hår?