Vad ska ni har för något i ert hår?
Hej tjejer!
Sitter och funderar på vad jag ska ha i mitt hår på bröllopsdagen, tycker det är svårt! Tänkte ha halva håret nersläppt.
Vad ska ni ha i håret? Blommor? tiara?
Ha det bra tjejer!
Hej tjejer!
Sitter och funderar på vad jag ska ha i mitt hår på bröllopsdagen, tycker det är svårt! Tänkte ha halva håret nersläppt.
Vad ska ni ha i håret? Blommor? tiara?
Ha det bra tjejer!
Detta fjädersmycke blir det för mig. Älskar det :)
Jag kommer ha en 3 meter lång slöja och till den en tiara som är 5 cm hög
Jag ska ha en liten virkad krona, väldigt populära på 70-talet. Mamma virkar en efter ett mönster som fanns med i Hemmets journal i samband med kronprinsessans bröllop. Jag kommer att ha håret lite löst uppsatt med en slarvig knut på ena sidan av nacken. Jag gillar inte när håret är för stramt och vill inte se för stylad ut, eftersom jag inte är det i vanliga fall. Och så trivs jag bäst i uppsatt hår.
Den här är det faktiskt!
Vad fina saker ni ska ha i håret!
Jag ska ha en blomsterkrans i håret så som en hade i programmet 4 bröllop.
:)
Jag har köpt ett LÅGT diadem samt diamanter att fästa i håret, jag har ganska långt hår och hoppas det blir snyggt i ett lockat hår...
Så antingen både och eller antingen eller beror på hur det ser ut vid provuppsättning
Här finns mycket
Hemsidan ser hemsk ut (förlåt innehavaren om du läser detta...) Men jag har köpt därifrån och det funkar utmärkt, så det rekommenderas.
Här finns mycket
Hemsidan ser hemsk ut (förlåt innehavaren om du läser detta...) Men jag har köpt därifrån och det funkar utmärkt, så det rekommenderas.
Jag kommer ha en tiara: