• nilssonns

Vad ska ni har för något i ert hår?

Hej tjejer!
    Sitter och funderar på vad jag ska ha i mitt hår på bröllopsdagen, tycker det är svårt! Tänkte ha halva håret nersläppt.
    Vad ska ni ha i håret? Blommor? tiara?

Ha det bra tjejer!

• Svar på tråden Vad ska ni har för något i ert hår?
  • EmmaStina

Jag kommer ha ett diadem med pärlor o några strasstenar. Har ganska kort hår och allt kommer vara uppsatt.

• Loche

Här blir det konstgjorda blommor. Små, små rosor i samma färg som klänningen. Glad

• MrsT2011

Jag hade en nätt liten tiara med runda strasstenar och en ljuvlig slöja i armbågslängd som är beströdd med likadana strasstenar. Passade fantastiskt bra ihop med klänningen och min look i övrigt (som jag helt självutnämnt valt att kalla "romantisk filmstjärna").

• Soderek

Helst av allt skulle jag vilja ha en lite större blomma i håret OCH en liten slöja men börjar fundera på om det är alldeles för mycket. Känner mig helt lost vad gäller frisyren just nu men har tur som har ett år på mig att fundera på det Skrattande

• nilssonns
    EmmaStina skrev 2011-06-15 10:53:26 följande:
    Jag kommer ha ett diadem med pärlor o några strasstenar. Har ganska kort hår och allt kommer vara uppsatt.
    Är diademet stort?
    Loche skrev 2011-06-15 10:54:31 följande:
    Här blir det konstgjorda blommor. Små, små rosor i samma färg som klänningen. Glad
    Vart hittade du dom? Funderar med lite på blommor
  • nilssonns
    MrsT2011 skrev 2011-06-15 10:57:33 följande:
    Jag hade en nätt liten tiara med runda strasstenar och en ljuvlig slöja i armbågslängd som är beströdd med likadana strasstenar. Passade fantastiskt bra ihop med klänningen och min look i övrigt (som jag helt självutnämnt valt att kalla "romantisk filmstjärna").
    Du har ingen bild på tiaran? Jag vill ha antingen blommor eller tiara men vill ha en liten tiara då jag är en ganska liten tjej Skrattande
    Soderek skrev 2011-06-15 10:58:34 följande:
    Helst av allt skulle jag vilja ha en lite större blomma i håret OCH en liten slöja men börjar fundera på om det är alldeles för mycket. Känner mig helt lost vad gäller frisyren just nu men har tur som har ett år på mig att fundera på det Skrattande
    Låter fint! Skrattande skönt att ha lite tid på sig att leta, jag börjat känna mig stressad (30 juli 2011)
  • Loche
    nilssonns skrev 2011-06-15 10:58:49 följande:
    Är diademet stort?
    Loche skrev 2011-06-15 10:54:31 följande:
    Vart hittade du dom? Funderar med lite på blommor
    På Tradera! Glad Det är egentligen dekormaterial och inga hårklämmor i eller så, men stjälkarna är rätt långa så min frissa sa att dom kommer att funka bra och hon kan fästa dom med hårnålar om det behövs.
  • nilssonns
    Loche skrev 2011-06-15 11:03:04 följande:
    På Tradera! Glad Det är egentligen dekormaterial och inga hårklämmor i eller så, men stjälkarna är rätt långa så min frissa sa att dom kommer att funka bra och hon kan fästa dom med hårnålar om det behövs.
    Aha häftigt! Skrattande
  • Loche
    nilssonns skrev 2011-06-15 11:05:26 följande:
    Aha häftigt! Skrattande
    Jag köpte först såna där vita spiraler med små rosor på, men dom var kritvita och min klänning är gräddfärgad så det blev helfel. Blev så glad när jag hittade dessa eftersom dom stämde perfekt i färgen! :)
  • nilssonns
    Loche skrev 2011-06-15 11:07:47 följande:
    Jag köpte först såna där vita spiraler med små rosor på, men dom var kritvita och min klänning är gräddfärgad så det blev helfel. Blev så glad när jag hittade dessa eftersom dom stämde perfekt i färgen! :)
    vart hittade du spiralerna? jag ska ha kritvit klänning Skrattande
Svar på tråden Vad ska ni har för något i ert hår?