x3msweet skrev 2011-06-06 02:04:22 följande:
Hej!
Vi skall gifta oss på Kreta i juli, Agia Apostoli. Vi kommer att bo i Agia Marina, Oscar Suites.
Vet du vart man kan köpa fin brudbukett och vart man kan fixa håret?
Vi åker med min svägerska , hennes familj och våra 3 barn.
Dom vet inte om att vi skall gifta oss där, tänkte berätta det dagen innan

SURPRISE!!

Men behöver verkligen tips på blommor och hår.
Tacksam för lite info

Vad roligt, vi gifte oss ute i Agia Apostoli, Chania vi med
Det var jättevackert och så himla fin och mysig kyrka/kapell.
Jag hade en sådan enorm tur att min frisör i sthm var på kurs i Chania samtidigt som jag var på semester. Hur ofta har man en sådan tur?
Så hon fixade mitt hår. Men jag kan prova att fråga henne om hon kan rekommendera någon i Chania, tror att hon ev har lite kontakter där efter kursen 
Jag hade liljor, relativt enkla sådana då de passade klänningen så bra och var lite billigare med
Jag rekommenderar verkligen tjejen som jobbar på The Flowershop. Det ligger ca fem min promenad från hotell Alexandra Beach som vi bodde på, åt plataniashållet. En yngre tjej som jobbade där som var så bra på engelska för det första, alltid bra att man förstår varandra. Hon var jättetrevlig och gav jättebra service, hade internet och dator där så man kunde beskriva vad man ville ha så kunde hon googla fram det så man förstod varandra. Det hon inte hade inne fixade hon. Gå dit så snabbt som möjligt och prata med henne. Priserna var mkt bra med jämfört med butikerna i Chania. Så lägg The Flowershop på minnet. Om någon vill se mina blommor så kan ni se i mitt galleri, de var fina och bra pris hihi vi hade en begränsad budget nämligen.