Styrka skrev 2011-08-10 20:07:07 följande:
Om det var mig du frågade, och Lundby Hembygdsförenings lokal du syftade på, så vet jag inte, men jag kan inte tänka mig att de skulle ha nåt emot det så länge man sätter tillbaka deras egna vid städningen efteråt?
De har porslin, det ingår i hyran. Även vinkaraffer såg jag, osäker på ljuskandelabrar, ska kolla upp detta. Återkommer så fort jag vet mer!
Om det var Överås slott du syftade på, så vet jag inte. Vi har uteslutit det för vår det, det var aningens för dyrt, aningens för fancy och aningens för litet för vår del. :-S Men superfint, verkligen!
Ring dem och fråga, de ska tydligen vara lätta att ha att göra med.

Ja, de var dig jag ville citera men det funkade inte genom mobilen, ber om ursäkt att de blev så otydligt! hehe
Ja visst måste de funka så? Såg på dina bilder och lokalen verkar jätte mysig! Är den "the one" eller? :)
Tänkte ringa dem imorn och kolla ifall man får gå o kika! hihi Vet du vad mer ingår i hyran? Om det finns särskilda regler osv?
Jo, Överås slott fastnade jag direkt för när vi körde förbi där en kväll! Men en bekant hade sin fest där så de känns lite "härmapa" hahah ( ja lite barnsligt men nu är de så haha

)