Kan meddela att tipset om Överås Slott var tamejfan det bästa tipset EVER! Såå jälva snygga lokaler, vad det ser ut på bilderna iaf, och nu har jag fått prislistan, och de är inte dyra heller. De tar betalt per rum man hyr, och det passar till sällskap på mellan 20-80 pers.
Vi tänkte vara ca 80 pers, och beroende på vilka salar man väljer så landar priset på mellan 3.750 och 11.350 kr. Då har man hyrt en heldag (8-17) för att dekorera, och så hyran för själva festkvällen 17-02.
Man fixar själva mat och dryck, det finns kök. Städning ingår i lokalhyran och festen får hålla på till kl 02.00.
Har oxå varit och tittat på Lundby Hembygdsförenings lokal nära Eketrägatan. Jag blev omedelbart jättekär kan jag meddela! Inte alls lika exklusivt som Överås förståss, men såå mysig! Salen är nyrenoverad, det finns gamla kakelugnar (kaminer kanske det heter?) Och väldigt välplanerade lokaler. Rum att umgås i, rum att dansa, stora ordentliga kylar och frysar och restaurangdiskmaskin. Allt man kunde önska sig, till ett mycket bra pris, 3200 kr! Sommartid får man tillgång till lokalen dagen innan för att kunna dekorera. jag kunde verkligen se framför mig hur man trivs och umgås i den här lokalen. (Är lite rädd att det blir en stelare tillställning i mer fancy lokaler)
Ska försöka lägga ut bilder sen, men filmade mest för att min M2B ska kunna få en bättre uppfattning, då han inte var med mig idag.
Ville bara dela med mig av infon!