• RocioHenke

6 augusti 2011

För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!

Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes! 

• Svar på tråden 6 augusti 2011
  • bruden

Festprogrammet var redan klart men så råkade jag spana in lite gamla trådar. Det blev fler sidor direkt... Tack allihop

• Humlan

TJOHOOOO nu har jag hittat en frissa Skrattande.Känns verkligen bra måste jag säga och jag har fått ett bra pris
    3 timmar + make up för 1500 spänn "tummen upp" det klagar jag inte på  och då ingår det en testfrisyr och test make up på det .Gud va skönt att slippa leta det .. då så .. CHECK Skrattande

dessutom har jag köpt en vattenfast mascara från Nivea double black designer waterproof

Någon som testat den och har synpunkter ? Letar ju den ultmata vattenfasta mascaran hihi

• Gottblåbär

Åhh. jag har hittat en annan efterätt nu, om de inte blir melonsoppa med kräftor till förrätt så blir de defenetivt denna till efterrätt

Melonsoppa med hallonsorbet toppad med bubbel

http://www.dt.se/pralin/mat/receptarkiv?http://service.dt.se/recept/default.asp?val=receptvisning&id=488&idNext=623&page=9&idnumber=74&sokord=&rubrik=Melonsoppa%20med%20hallonsorbet%20toppad%20med%20bubbel&receptOm=Festlig%20och%20l%E4ttlagad%20avslutning%20p%E5%20studentskivan.&=

• Gottblåbär

Var på ebay hittade du frack skjortan?

Humlan skrev 2011-06-16 17:19:31 följande:
    TJOHOOOO nu har jag hittat en frissa Skrattande.Känns verkligen bra måste jag säga och jag har fått ett bra pris
    3 timmar + make up för 1500 spänn "tummen upp" det klagar jag inte på och då ingår det en testfrisyr och test make up på det .Gud va skönt att slippa leta det .. då så .. CHECK Skrattande

dessutom har jag köpt en vattenfast mascara från Nivea double black designer waterproof

Någon som testat den och har synpunkter ? Letar ju den ultmata vattenfasta mascaran hihi

• TheD
    Humlan skrev 2011-06-16 17:19:31 följande:
    3 timmar + make up för 1500 spänn "tummen upp" det klagar jag inte på  och då ingår det en testfrisyr och test make up på det .Gud va skönt att slippa leta det .. då så .. CHECK Skrattande

Måste du ta med eget smink????
  • Humlan
    TheD skrev 2011-06-16 20:48:03 följande:
    Ja Mascaran just för den är ju personlig så att säga. det finns ju så mkt smitta från ögonsjukdommar etc så därför Glad
  • bruden
    TheD skrev 2011-06-16 20:48:03 följande:
    Jag hade aldrig tillåtit min frisör att använda mascara som används generellt. Som Humlan skriver, det finns ögonsjukdomar som smittar via bl.a mascara så jag kommer också ta med eget till min frisör. Mascara och ögonpenna tar jag med, det andra är okay.
  • Humlan

Såg ni på 4bröllop igår ? I den kyrkan dom gifte sig i ska vi gifta oss i och jag blev alldeles pirrig när jag såg det där. Jag älskar den kyrkan för den är såå fin. Lite över 1 månad så står man där å lipar .. Haha .Jo men jag är såå blödig  och det är riktigt jobbigt faktikst

Hur är det med er andra ? Har ni lätt för att lipa för minsta grej ?

• plin

mamma har sytt klart min klänning nu. hon skickade en bild och den är så himla fin! Nu ska den bara läggas upp, dragkedja ska sys i och en tyllunderkjol ska köpas eller sys. 

Svar på tråden 6 augusti 2011