6 augusti 2011
För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!
Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes!
För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!
Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes!
Festprogrammet var redan klart men så råkade jag spana in lite gamla trådar. Det blev fler sidor direkt... Tack allihop
TJOHOOOO nu har jag hittat en frissa .Känns verkligen bra måste jag säga och jag har fått ett bra pris
3 timmar + make up för 1500 spänn "tummen upp" det klagar jag inte på och då ingår det en testfrisyr och test make up på det .Gud va skönt att slippa leta det .. då så .. CHECK
dessutom har jag köpt en vattenfast mascara från Nivea double black designer waterproof
Någon som testat den och har synpunkter ? Letar ju den ultmata vattenfasta mascaran hihi
Åhh. jag har hittat en annan efterätt nu, om de inte blir melonsoppa med kräftor till förrätt så blir de defenetivt denna till efterrätt
Melonsoppa med hallonsorbet toppad med bubbel
Var på ebay hittade du frack skjortan?
Någon som testat den och har synpunkter ? Letar ju den ultmata vattenfasta mascaran hihi
gottochblåbär
säljaren heter after-sunset-formalwear
Såg ni på 4bröllop igår ? I den kyrkan dom gifte sig i ska vi gifta oss i och jag blev alldeles pirrig när jag såg det där. Jag älskar den kyrkan för den är såå fin. Lite över 1 månad så står man där å lipar .. Haha .Jo men jag är såå blödig och det är riktigt jobbigt faktikst
Hur är det med er andra ? Har ni lätt för att lipa för minsta grej ?
mamma har sytt klart min klänning nu. hon skickade en bild och den är så himla fin! Nu ska den bara läggas upp, dragkedja ska sys i och en tyllunderkjol ska köpas eller sys.