• RocioHenke

6 augusti 2011

För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!

Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes! 

• Svar på tråden 6 augusti 2011
  • cc2011

Det är dags idag! lycka till allihopa!

Bröllopsdagen är 6/8-2011
  • plin

tjohooo! vi är så himla peppade här hemma!

• bruden

Nu är vi gifta
    Vårt bröllop blev bara såååååå fantastiskt! Jag har aldrig haft så trevligt som igår. Vädret bådade illa på morgonen men det sprack upp och blev en underbart solig dag. Åhhhh!! Vi har både foton och film från vår dag så vi ska nog sätta oss och kika på det nån kväll  

• Gottblåbär

Åhh vi fick också en helt underbar dag. Började dock med migränanfall hos frisören som ledde till att jag spydde men efter 1-2 timmar och (efter spyan:))) var de bra.. Och vädret var med oss, och vi hade så kul på festen och vi har skrattat en massa!! helt eprfekt...

• Gwennie

Visst känns det fint nu :)
    Hela hallen full med nedmonterade festdekorationer, men jag blundar när jag går förbi dem och lullar vidare i min nygiftdimma :D
    Längtar efter att få se filmer och bilder från bröllopet nu.

• fru i augusti

Å vilken härlig dag det var i lördags! Det var bara några av våra gäster som visste om att vi skulle vigas så dom flesta var riktigt förvånade! Jätteroligt att höra allas reaktioner!
    Har lite foton i min egen kamera, min svägerska fotade med den. Men min kusins man är riktigt duktig att fota och filma och han var igång som värsta pressfotografen Skrattande så nu väntar vi med spänning på foton och film från honom.

• bruden

Här håller vi på som bäst och lägger undan allt vad bröllop heter. Nu är det åter vardag och vi har underbara minen att se tillbaka på
    Jag var övertygad om att jag minsann ska sälja min klänning efter bröllopet men nej, den ska jag spara Den och barnens kläder ska sparas för framtiden  

Svar på tråden 6 augusti 2011