6 augusti 2011
För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!
Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes!
För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!
Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes!
Nu är det verkligen att skynda på med allt det sista som ska fixas. Och vad händer då?! Jo jag har fått så himlans ont i en gammal skada i ena foten att jag knappt kan stödja på den. Haltade runt igår och tänkte att det nog skulle kännas bättre idag. Men det gör det INTE! Det har ALDRIG varit såhär illa med min fot förut. Den värker t o m i vila. Min ortoped har semesterstängt till på måndag (såklart). Men en vänlig själ på vårdcentralen tryckte in mig på en tid i morgon fm. Hon tyckte så synd om mig när jag sa att jag ska gifta mig på lördag och inte kan stödja på foten. F*N!
Nu är det verkligen att skynda på med allt det sista som ska fixas. Och vad händer då?! Jo jag har fått så himlans ont i en gammal skada i ena foten att jag knappt kan stödja på den. Haltade runt igår och tänkte att det nog skulle kännas bättre idag. Men det gör det INTE! Det har ALDRIG varit såhär illa med min fot förut. Den värker t o m i vila. Min ortoped har semesterstängt till på måndag (såklart). Men en vänlig själ på vårdcentralen tryckte in mig på en tid i morgon fm. Hon tyckte så synd om mig när jag sa att jag ska gifta mig på lördag och inte kan stödja på foten. F*N!
Håller som bäst på med alla dekorationer, har satt syrran i arbete så att man inte står i panik sen. Skönt med folk som kan hjälpa till.
Både jag och min blivande har åkt på halsont.
Men man får ju se det positivt: bättre att det kommer nu så vi hinner bli friska till lördag.
Igår hade jag nästan ingen röst kvar... Tänkte att i värsta fall så får jag köra "tummen upp" istället för att säga "Ja".
Nikeh: Hahaha, det hade nästan varit lite kul. Med tummen upp istället för ett Ja. Fast ännu roligare är det ju såklart att kunna säga sina löften och kunna uttala ett Ja
Krya på er!
Madelajnen: Jag gör samma som du, fast i morgon. Min syster ska komma hit och både passa minstingen medans jag går till frissan och sen ska hon hjälpa mig med massa pyssel. Tur att dom finns, dom hjälsamma syskonen!
RocioHenke: Hoppas ryggen blir bättre! Det är HEMSKT med ryggskott!
Och det där med stressfinnar... Jag har fått flera stycken finnar på hakan. Jag som nästan aldrig har finnar annars. Typiskt! Aloevera kanske man skulle ta och testa?
Nu ska jag halta mig iväg för att få ögonbrynen trådade
Aloe vera är toppen mot det mesta Det har till och med dämpat min fula "grej" jag fått mitt på handen. Nu syns den knappt men för några dagar sen lyste den ILLRÖTT. Så bra, det kan jag säga att det är
PÅ schemat idag står besök hos frisören för en provuppsättning. Sen ska klänningen hängas upp så att den rätar ut sig efter alla veckorna i sin klädpåse
Nu är det nääääära tjejer Hur går det för er andra? Nervösa?
Frisörbesök på schemat här med.
Och senare pyssel med min syster till hjälp. Vi ska rita stammen på det bröllopsträdet vi ska ha (ett sånt för gästernas fingeravtryck som löv). Och vi ska göra om bruden till caketoppern lite, jag har bytt klänning och vill att dockans klänning påminner mer om min.
Alla vimplar vi gjort ska sys ihop.
Och alkohol ska vi köpa idag också (välkomstdrink, vin och öl). Ska bara bestämma vilken välkomstdrink vi ska ha.
Men först besök på vårdcentralen med hopp om mirakelpiller som tar bort smärtan i foten. Men som ändå är så pass svaga att jag kan äta dom trots amning