Solarie eller brun utan sol?
Jag har funderat på om jag ska sola i solarie eller använda brun utan sol nu innan bröllopet. Vilket ska jag välja? vilket är bäst?
Jag har aldrig använt brun utan sol innan, hur gör man?
Tacksam för svar
Jag har funderat på om jag ska sola i solarie eller använda brun utan sol nu innan bröllopet. Vilket ska jag välja? vilket är bäst?
Jag har aldrig använt brun utan sol innan, hur gör man?
Tacksam för svar
Ibland får jag blödningar under huden av solen, doktorn har inte lyckas komma på varför och det ser inte snyggt ut , turen är att det kommer allt mer sällan ju äldre jag blir.
Jag kommer nog köra på solarium. Inte för att jag tror att det hjälper, för min likbleka hud påverkas knappt alls av sol. Jag blir inte ens röd. Nåväl. Ett par gånger i solariet gör nog i alla fall underverk för onda leder!
Jag brukar inte sola solarium, men just vid det här tillfället tänker jag faktiskt göra det, men jag kör väldigt korta pass - 4 minuter två gånger i veckan (ståsolarium). Jag tror att det är bättre med fler korta pass än få långa + att jag känner mig obehagligt instängd i solariet.
Jag rekommenderar INTE airbeusch-tanning. Jag har provat det en gång. Det blev jämn och snyggt men färgade av sig på allt och försvann sedan ojämnt så jag blev fläckig. Usch, det gör jag inte om!