Solarie eller brun utan sol?
Jag har funderat på om jag ska sola i solarie eller använda brun utan sol nu innan bröllopet. Vilket ska jag välja? vilket är bäst?
Jag har aldrig använt brun utan sol innan, hur gör man?
Tacksam för svar
Jag har funderat på om jag ska sola i solarie eller använda brun utan sol nu innan bröllopet. Vilket ska jag välja? vilket är bäst?
Jag har aldrig använt brun utan sol innan, hur gör man?
Tacksam för svar
Någon som vet en bra spraytan salong i halmstad, kungsbacka eller göteborg??
Varken solaire eller BUS för mig, får helt enkelt vara så brun/blek som jag blir av att vara ute i solen fram tills bröllopet.
Men om man är blek så kan lite vårfärg se mer naturlig ut en fake solbränna, men det beror ju på hur blev hon är. Min hy, jag är mjölkvit och blir sällan brun, oftas röd men inte brun ser så underbart frisk och fräch ut av att bara vara ute när solen skiner .
Rekommenderar helt klart spray tanning (såg att någon kallade det airbrush här, men det är samma sak). Klart lättast att få snyggt resultat när ett proffs gör det. Och du behöver inte oroa dig för cancer risk. Du kan välja hur brun du vill bli.
Testa gärna innan bröllopet, så du vet vilken färg som passar dig!
Brun utan sol skulle jag hålla mig borta från då jag inte har sett ett bra resultat från andra.... ;)
Soalrium...nja...alltså jag har inget direkt emot det men det var ett tag sedan. De gånger jag måset få lite färg sominför studenten, dansuppvisningar, tävlingar osv har jag använt servetter...nu vad dem heter eller en spray. Har inget att klaga på :) Finns ju spray tanning alt. dusch annars och det ska jag prova innan uppvisningen i maj.
Ujuj... TheD som ju har träffat mig "IRL" så att säga vet ju hur blek jag är...
Och så blek är jag fortfarande även med brun utan sol-hjälp *S*
Har försökt med mörkare färg, och visst då får jag aningen färg, men eftersom den är till för de som redan har lite grundfärg (olivfärgad hy typ) så ser jag "grå" ut istället...
Solarium, njaaa... Inte min tekopp... (älskar uttrycket, speciellt översatt till svenska då det blir så "fel" )
Jag får massor med fräknar och blir nästan lite grisrosa nån dag. Men bara aningens aningens, sådär att de som ser mig dagligen kan tycka att något är fel...
Förra sommaren fick jag faktiskt lite färg av solen när jag var ute och gick med hunden. Så det är väl vad jag hoppas hinna få tills september när det är dags för mig. Men jag tänker inte fuska, för alla som känner mig (alltså alla som kommer på bröllopet) skulle se att det var fejkat
Så till TS vill jag bara säga att om du är naturligt blek och alltid varit det. Så fejka inte en bränna...
Det SER då fejk ut eftersom att alla är vana vid att se dig blek. Och jag skulle själv inte vilja se bröllopsbilderna i framtiden och veta att det är fusk, eller kanske till och med se den fejkade gulaktiga tonen som man riskerar att få..
Brukar du däremot bli brun på sommaren så sola lite solarium men inte så mycket. Bättre lite färg och se naturlig ut för årstiden. Än att se ut som en grillad skosula om man översolar...
JAg kan visst få färg, oftas får jag dock fel färg, jag tror det är något fel på min printer, solen gör mig oftas röd,blå och lila.... Och ibland, så får jag normal hudfärg och folk säger jag borde vara i solen mer och inte sitta inne.
Så det är fel på min kroppsprinter.