Solarie eller brun utan sol?
Jag har funderat på om jag ska sola i solarie eller använda brun utan sol nu innan bröllopet. Vilket ska jag välja? vilket är bäst?
Jag har aldrig använt brun utan sol innan, hur gör man?
Tacksam för svar
Jag har funderat på om jag ska sola i solarie eller använda brun utan sol nu innan bröllopet. Vilket ska jag välja? vilket är bäst?
Jag har aldrig använt brun utan sol innan, hur gör man?
Tacksam för svar
Se bara till att du inte blir onaturligt brun eller orange. Jag skulle undvika solarier, det finns nästan inget posetivt med att solarier .
En fråga bara, vilken är din normal färg? Hur brukar du se ut, vilken färg är din karl van att se dig i?
Min färg är mjölkvit så hade jag solat hade jag inte sett ut som mig själv.
När gifter du dig då?
En grej som är jobbigt med "ligg-"solarie är att många får vita fläckar vid skulderbladen när man solar! Inte så vackert då många brudkläningar inte täcker övre delen av ryggen!
Bus kan ju dock bli fläckigt oxå!
Om hon är blek som mig, kommer en kort svängt till solariet 2 dagar innan göra henne lätt rosa.
Gör som jag, ta promenader ute i solskenet, du kommer få en vårglöd i nyllet och se friskare ut innan maj.
Jag har aldrig träffat någon som varit rosa i två dagar efter ett besök på solariet, men det finns väl folk till allt.
Vårpromenaderna gör en ju bara solbränd i just ansiktet, om man har en klänning som visar mer så blir det inte så snyggt... Självklart ska man gå ut och gå, men för att få lite färg på mer än kinderna så funkar det icke.