Jensing skrev 2011-12-28 11:28:54 följande:
Usch vad är det jag hör!
Jag har beställt en klänning i nästan heeelt i spets från Milly. Nu börjar jag bli nervös på riktigt.
Dock har jag Superbra kontakt med "min Lilly" Jag skickade ett mail här om dagen ang spetsen och fick tillbaks ett svar samma dag! Så om nåt blir fel med klänningen så hoppas jag att det går att lösa smidigt... Klänningen bör komma om ca 2-3 veckor!! =)
Ja jag tyckte också jag hade en bra kontakt med Lilly (om det nu är en enda person). Hon svarade alltid direkt och det blev till och med lite personliga mejl där hon frågade om hur vi firar jul, mm.
Men har du fått se ett foto på spettsen de kommer att använda? De tog väl spettsen de tyckte var mest lik till min klänning, men jag tyckte inte det var så likt direkt. De sa att de skulle ändra saker, men skickade den ändå utan ändringar. Jag fick ett mejl idag o där skriver hon
"
Hope you have had a very wonderful Christmas time. Yes,we have shipped the dress to you.
For the lace,we have checked with our factory about it.
the arrangment of the lace is almost the same as the picture.
When you receive the dress,we think you will like it.
Igen det här med att jag kommer att gilla den när jag får den och att enligt dom är det likt fotot. Så de har väl gjort det bästa de kunde, även om jag inte håller med om att det är så likt fotot. Jag är såå spänd på att se klänningen live! Ofta här har ju folk fått skräckfoton och sen när de fått se klänningen har de varit nöjda, så jag hoppas på det ändå!