Kinaklänningar och gaffel däremellan!
De flesta utländska företag brukar lämna ett trackingnummer så man kan följa sin vara steg för steg:)
De flesta utländska företag brukar lämna ett trackingnummer så man kan följa sin vara steg för steg:)
Är det här samma wonderbra-BH? Vad kan skillnaden vara mellan de här två, någon som vet?
http://wonderbra.timarco.se/product.aspx?prod=37638e96-c0e6-4183-8be1-0c6e6ff19490&ref=kelkoose&utm_source=kelkoose&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Wonderbra%20Ultimate%20Strapless%20Lace%20*Fri%20F
http://www.uppercut.se/tjej/underklader/wonderbra/ultimate-strapless-lace-bra-ivory/?sb=113
Ett tips till er som letar wonderbra så klickade jag nyss hem modellen med spets för 429:- från Ellos, kostar annars 549-599:) Passa även på att handla för minst 900:- så kan man utnyttja 300:- i rabattcheck som de har som erbjudande nu. Jag älskar klipp:)
Här har ni länken: www.ellos.se/d/Underklader-bad-Bh-Balconettebh/Wonderbra/_/N-1z141yvZ1z13zy5
Nu har jag precis beställt de här skorna från melodyshoes, hoppas de ska sitta bra. Kanon att man kan välja klackhöjd och färg!
Hade beställt ett par från en annan sida jag tyckte om men de var tyvärr en storlek för stora Så nu hoppas jag på de här istället
28juli2012, din klänning är jättefin:)
Hej alla!
Ser att myloves hemsida fortfarande ligger nere. Hur går det för er som beställt, dyker era klänningar upp?
Wow säger jag bara, så vacker:)
Sorry att jag bombar er med bilder, men här kommer en till med kläningen från kina :) Nu med blommor, slöja och min grymma skor :)
Och tusen tack för alla trevliga komplimanger! Jag e jätte nöjd med färgen på näbbklänningen! Vi har "tivoli" tema på bröllopet så jag ville ha in lite starka färger å då tycker jag det passade bra att ha det på näbbklänning och tärnklänningarna,.
Blivande svärmor hjälpte mig att prova klänningen ordentligt, men hon är inte så bra på att ta kort..
(& jag glömde det där med att göra iordning mig för bilderna, hej osminkad & rufsknut)
Trots en riktig kamera blev bilderna såhär, haha.. (Här utan bandet, får se om jag använder det eller inte, är även en blomma som man kan fästa på bandet,
Men klänningen passade iaf perfekt (hon borde dock ha dragit åt lite mer)
Får dock inte gå ner såå mycket i mått, vill inte att snörningen ska gå ihop så mycket mer..
Klurar på om jag behöver underkjol eller inte, vad tror ni? Vill ju egentligen inte ha den puffigare, skulle bara vara för att "stötta" släpet isåfall..
NU ÄR VI GIFTA!!!! Allt gick fantastiskt bra och det var en så underbar dag! Visar en bild som togs med en vanlig kamera "i farten" (när vi skulle iväg till kyrkan om några minuter) till fotograferna bilder kommer:
Nu är jag oxå gift sen några veckor tillbaka i min kinaklänning:)
Oj, glömde ju bilder
Tack alla:) Vi hade en helt fantastisk dag, lever än på rosa moln