Inlägg från: Drömbröllop12 |Visa alla inlägg
  • Drömbröllop12

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Inte valt än När gifter ni er?

• Drömbröllop12

Efter en intensiv vecka på jobbet får man äntligen planera igen Bröllopsplanering är härligt!!!

Kanske slå till på en klänning tilll....

• Drömbröllop12
    jeth skrev 2012-01-20 12:00:28 följande:
    Hej!

Jag har fastnat för denna klänning :) Vad tycker ni om den?
    Har någon handlat från Milanoo och vet om dom är bra? Vet inte om jag vågar? :S

Jag har handlat på både dhgate och milanoo, går mot strömmen och har fått hem en sagolik klänning för en skitslant (1100) och väntar på nästa... Tycker milly och landy är onödigt dyra. My love funderar jag att köpa ifr¨n också då de har bra priser.

• Drömbröllop12

Åh tänkte bara dela med mig av lite glädje, inbjudningarna nådde våra vänner och familj igår och har redan fått 23 ja Så roligt att folk vill vara med på vår stora dag i sommar :D

Väntar så på min klänning nr 2 nu. Vill vill vill att den ska komma nu! När har kineserna firat klart egentligen?? :P

• Drömbröllop12
    pulmonate skrev 2012-01-27 16:31:32 följande:
    Åh vad roligt! Hur har dem berättat om de kommer? Muntligen eller på en bröllopshemsida? (tänker mest eftersom de har svarat så snabbt).
    Vi har blivit försenade med att skicka ut våra inbjudningar eftersom vi i sista stund beslöt oss att göra en version på Italienska och Engelska också. Även bröllopshemsidan måste översättas (min killes jobb, och därför tar det tid ). 
    På alla möjliga vis, by person, fejjan, sms, ringt! Vi är en väldigt kommunikativ skara
  • Drömbröllop12
    Drömbröllop12 skrev 2012-01-27 17:40:00 följande:
    På alla möjliga vis, by person, fejjan, sms, ringt! Vi är en väldigt kommunikativ skara
    Juste glömde tom på vykort! haha!
  • Drömbröllop12
    daniiel skrev 2012-02-01 20:36:20 följande:
    Haha okej, ska göra mitt bästa! Vilken siluett vill du ha? Sjöjungfru? A-linje? Empire? Och vill du ha med axelband? Liknande hög ringning eller tunnare axelband?
    Borde ju finnas rätt gott om fina spetsklänningar :)

Hihi du är så snäll!!

Mmm snarare tajt variant än A-linje. Inte för långt släp. Vad betyder empire? Förslag både med och utan axelband är välkommet ganska öppen där.

• Drömbröllop12

Mmm okej det är fint också men tror jag vill ha lite mer åtsmitande, mer min stil :)

Åh vad spännande!!

• Drömbröllop12

Ååå nu är min klänning på väg

Ännu mer spännande än förra gången :D

• Drömbröllop12

Håller på att öppna fedex paket............ :D

• Drömbröllop12

Åh den är så vacker så jag blir tårögd!!

• Drömbröllop12

Snabb fråga, ni sombeställt från mylove bridal - hur lång har leveranstiden varit?

Jag har ju helt gått från kina nu och kärat ner mig helt totalt i en sidendröm men priset är helt sjukt så jag är ju frestad att först prova den från kina och sen i värsta fall köpa den dyra om den inte blir bra.

Men ingen vill sy med siden i kina. *grrr*

Men my love gör ju fina klänningar så kanske vågar prova dem i satin ändå..

• Drömbröllop12

Har glömt lägga upp senaste kinaklänningen.

Design:

Resultat:

• Drömbröllop12
    Lommila1 skrev 2012-03-24 18:23:43 följande:
    Oj! den var ju jag också sugen på att beställa! Varifrån beställde du? och hur känns den?
    Den blev riktigt bra, dock kommer jag inte bära den så är du intresserad av att köpa säg till. (stl 34-36)
  • Drömbröllop12

Nu är klänning nummer 4 på väg hem..... Gah!

Lika spännande som alltid!

• Drömbröllop12

Hej tjejer!

Bröllopet har varit för min del och det blev helt magiskt.

Behöver tvätta min älskade klänning, någon som vet om det måste vara kemtvätt?

• Drömbröllop12
    daniiel skrev 2012-11-16 14:22:18 följande:
    Det beror lite på hur feg du är ;P Jag har tvättat flera brudklänningar i maskin hemma och det har gått jättebra :) Jag kan dock förstå om man inte riktigt skulle våga det..

Det blev mild 30 och det gick fin fint.

Kunde inte låta bli att prova den nu och svassa runt lite. ÅH VAD JAG VILL GIFTA MIG IGEN!!!

Alla ni brudar som står inför stora dagen, njuuuut!!

Gah!

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!