Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Inte valt än När gifter ni er?
Inte valt än När gifter ni er?
Efter en intensiv vecka på jobbet får man äntligen planera igen Bröllopsplanering är härligt!!!
Kanske slå till på en klänning tilll....
Jag har handlat på både dhgate och milanoo, går mot strömmen och har fått hem en sagolik klänning för en skitslant (1100) och väntar på nästa... Tycker milly och landy är onödigt dyra. My love funderar jag att köpa ifr¨n också då de har bra priser.
Åh tänkte bara dela med mig av lite glädje, inbjudningarna nådde våra vänner och familj igår och har redan fått 23 ja Så roligt att folk vill vara med på vår stora dag i sommar :D
Väntar så på min klänning nr 2 nu. Vill vill vill att den ska komma nu! När har kineserna firat klart egentligen?? :P
Daniiel:
Du har hjälpt mig förut och jag undrar om du vill hjälpa mig igen, är på jakt efter en spetsklänning i stil med den här:
www.littlecoral.com/wd09032-lace-wedding-dresssexy-bridal-gown_p14696.html
Ungefär sån modell men kanske lite lyxigare känsla och lite snyggare framtill?
Hoppas på din hjälp igen :)
Hihi du är så snäll!!
Mmm snarare tajt variant än A-linje. Inte för långt släp. Vad betyder empire? Förslag både med och utan axelband är välkommet ganska öppen där.
Mmm okej det är fint också men tror jag vill ha lite mer åtsmitande, mer min stil :)
Åh vad spännande!!
Ååå nu är min klänning på väg
Ännu mer spännande än förra gången :D
Håller på att öppna fedex paket............ :D
Åh den är så vacker så jag blir tårögd!!
Snabb fråga, ni sombeställt från mylove bridal - hur lång har leveranstiden varit?
Jag har ju helt gått från kina nu och kärat ner mig helt totalt i en sidendröm men priset är helt sjukt så jag är ju frestad att först prova den från kina och sen i värsta fall köpa den dyra om den inte blir bra.
Men ingen vill sy med siden i kina. *grrr*
Men my love gör ju fina klänningar så kanske vågar prova dem i satin ändå..
Har glömt lägga upp senaste kinaklänningen.
Design:
Nu är klänning nummer 4 på väg hem..... Gah!
Lika spännande som alltid!
Hej tjejer!
Bröllopet har varit för min del och det blev helt magiskt.
Behöver tvätta min älskade klänning, någon som vet om det måste vara kemtvätt?
Det blev mild 30 och det gick fin fint.
Kunde inte låta bli att prova den nu och svassa runt lite. ÅH VAD JAG VILL GIFTA MIG IGEN!!!
Alla ni brudar som står inför stora dagen, njuuuut!!
Gah!