Inlägg från: Drömbröllop12 |Visa alla inlägg
  • Drömbröllop12

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Några fler bilder..
  • Drömbröllop12

Sant men tyvärr kändes inte klänningen som jag så jag kommer inte använda den. Men kan verkligen rekommendera DHgate där jag köpte ifrån. 

• Drömbröllop12
    Lommila1 skrev 2012-01-05 13:13:09 följande:
    Jättefin! Men trist om du endå inte var nöjd, har du på skaft hur nästa klänning ser ut?

Vad konstigt mitt svar blev. Det skulle stå att klänningen inte kändes som jag, fick lite panik av allt tyg.

Är inne på en spetsklänning eller en klänning utan släp. Har totalt kärat ner mig i en helt underbar klänning från Novia d'art dock är jag osäker om jag kan ha den i kyrkan. Den är dock perfekt för festen att dansa i då den inte är hellång.

Absolut säljaren heter Baby007 och var verkligen grym på alla sätt.

• Drömbröllop12
    Lommila1 skrev 2012-01-05 14:24:20 följande:
    ja elelr så var det jag som var otydlig:) Novia d'art låter spännade, får man fråga vilken? jag sitter o velar om jag skall beställa denna nånstans ifrån..

Lomilla, exakt den har jag funderat på... Har kontakt med olika företag om den och inväntar offerter.... Den är helt underbar!
  • Drömbröllop12

Nu har jag beställt ny klänning, wiiie

Lomilla, du vet vilken :D

• Drömbröllop12

Ja den klänningen är det Jajemän Lomilla lämnar rapport sen

• Drömbröllop12

Urk pysslat med inbjudningarna nu, pyssel är ju kul :P

Fira att det är klart  med att klicka hem en till klänning?!

• Drömbröllop12
    CarolineJohan skrev 2012-01-07 16:47:14 följande:
    Ha ha ha Jäklar vad alla klickar hem klänningar till höger och vänster! Vad ska ni med alla klänningar till? ha ha ha Beställde min klänning från Shop of Brides i slutet av november och fick hem den nu i mellandagarna och OJ vad nöjd jag blev! =) Livsfarligt att kolla runt på andra nu ju, men jag tänker att det var ju faktiskt den klänningen jag ville ha och att vi kunnat spara MASSOR på vår budget är ju underbart!

Vad tror ni som hänger här? Var tar man klänningen om man vill få den ångad/struken och visst går det väl att ta in den samt förkorta den lite hos en skräddare om man skulle behöva? Vad kan det kosta? 
    Bild bild bild!!!!
  • Drömbröllop12
    Lommila1 skrev 2012-01-07 18:27:04 följande:
    wow, Zambran eller ännu en?
    En till
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!