• Italia08

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Tack Tokig och daniiel. Ska höra med mannen sen när han kommer hem från Kiev. Det har varit jobbigt att inte kunna diskutera bröllopsgrejer på en hel vecka! Glad

daniiel skrev 2012-06-15 14:17:33 följande:
    Italia08 skrev 2012-06-15 14:13:33 följande:
    Men, du som hade ett så bra tema, idéer o allt. Så det finns ingen plan K eller så heller?
    Ptja, vi hade ju skippat alla planer på teman osv och skulle ju bara köra på en vanlig middag, men ändå. Nja, finns ingen annan plan. Har vi ingenstans att vara, så kan vi inte göra något alls :/
    Jaha, sorry. Jag har som sagt inte läst ikapp alla inlägg sedan sist. Men ni har inte tillgång till ngn trädgård så att ni kan ha en liten trädgårdsfest?
  • Italia08
    emmadeckmar skrev 2012-06-15 19:39:06 följande:
    daniiel : Jag testade skicka ett nytt mail till dom så får se vad dom säger!

Annars ska jag nog göra som du säger, maila och fråga! t.ex LITB, och någon fler kanske som jag ser har bra omdömen!

Önskar ju helst Landy då dom verkar ligga på topp när det gäller bra feedback från många här och på deras sida Glad
    Detta är ju inte den klänningen du vill ha, men en real sample från Landy. Man kan ju tänka sig att om du beställer "din" klänning från Landy så ser nog rosorna ut ungefär så här.

www.landybridal.co/a-line-strapless-brush-train-white-wedding-dress-h1lbld0969.html
  • Italia08
    emmadeckmar skrev 2012-06-16 10:31:43 följande:
    Jag har inte porövat några andra ännu! ska vänta på svar från Landy som jag lär få till veckan, är ju helg kom jag på Skrattande vi gofter oss 11/11 så det börjar bli dags att beställa NU, vill inte vara ute för sent!
    1700tal skrev 2012-06-16 08:34:12 följande:
     Men förhandla med priser är helt ok, det förväntar de sig nästan.
    Aha, men gud va bra! jag är alltid så rädd att fråga om saker, speciellt om det gäller att gå ner i pris t.ex. Då tror jag att dom kanske skiter i att svara mig istället för då tycker dom jag är jobbigt ;DWow, den där var ju riktigt fin!
    Hade den inte  varit trumpet så hade jag övervägt den! vet inte om jag passar i trumpet-typen. Jag är 164 lång och väger runt 50-52kg.. tänker mig att en såndär klänning bärs bäst upp av låånga tjejer med snygg kropp Flört fast jag har ju tänkt ha 10cm klack så jag kommer bli "lång" Skrattande

Måste bara tillägga att jag gillar färgen som är på bilden. Det står champange, alltså är den i taffeta? för om jag kollar färgkartan på taffeta så är champange-färgen väldigt ljus. Jag tycker inte om den mörkare champange som man kan se på andra klänningar.
    Mermaidklänningar kan visst bäras av korta tjejer. Cool Jag är 158 cm o väger 50 kg, har en trumpet här hemma som jag haft som gäst på ngt bröllop. Och jag tycker att jag passar i den... Flört
  • Italia08
    1700tal skrev 2012-06-16 10:53:48 följande:
    Har jag gjort mååånga ggr..
    Nä..? Har du? Tungan ute
  • Italia08
    1700tal skrev 2012-06-16 10:31:15 följande:

OMG, kolla hörrni - Landy har en uppsydd av min rosa (som inte är rosa) volangdröm!!!!!!!!!

www.landybridal.co/asymmetrical-strapless-cha...

Men den där rosa (fast i en annan färg) är ju helt sagolik!! Åh, kan inte ngn beställa den? Vill se! Glad

Usch, jag måste nog ta en BT-paus snart igen innan jag får klänningsångest. Ni är ju livsfarliga hela högen. Glad
  • Italia08

Champagne är väl ändå mer åt det bruna hållet? Iaf på de färgkartor jag har sett, både på nätet och ute i butiker.

• Italia08

Men den hade nog mått bra av några blingiga kristaller. Förvånad

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!