Uh..... Beställde en underkjol från Alibaba Express - och när jag fick den var den ojämn i sömmarna, resåren var supertight och den hänger snett!
Jag skrev en artig men sanningsenlig recension av produkten, och jag har efter detta fått två mail från säljaren, där denne i mail nummer två ber mig att ändra min recension och erbjuder mig ett nattlinne i utbyte, för att denne får sämre "level" på grund av min recension.
Bör jag ändra den?
Alla fibrer i min kropp säger nej, men jag vet inte hur det fungerar för säljaren. Hör det till god ton att ändra sin recension om man blir tillbedd? Alla kjolar kanske inte ser ut som den jag fick, men...
Vad ska jag göra? Tycker det känns jätteskumt..
Detta var min recension:
"The only thing wrong with the petticoat was that the seams were uneven. The skirt appeared a bit slanting/crooked, the tulle was placed much higher up on one side than on the other and I am not sure if I will be able to use this petticoat underneath my weddingdress... The elastic in the petticoat is not what I expected it to be.... It is also almost to small even though I am far from the biggest measurements for the petticoat. Disappointed!"
Säljarens svar (mail nr 1):
"Dear buyer friends Nice day You say that skirt uneven, that's because skirt hem is larger, and the extrusion by packing bag, hem skirts the wire a little deformation, slightly adjust wire line, please understanding. You say that skirt elastic small, waistline: 24 inches / 60 cm - 39 inches / 100 cm (adjustable), we are all made of the best elastic cloth, please check. For the inconvenience you please understanding"
- Det är också extremt tydligt att snedheten inte beror på några yttre faktorer som gjort att ringarna i kjolen blivit "deformerad" -