• aviman

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Lommila1 skrev 2012-06-02 10:10:44 följande:
    nu e jag gift! bild på klänningen från dagen B

Åhhhh vad fina ni är!!!! Älskar buketten också!  GRATTIS! Solig
  • aviman
    Evelina89 skrev 2012-06-27 21:39:44 följande:
    Tack! 
    Corals har jag hittat några godbitar på.
    Landy verkar inte finnas längre..
    Men Milly ska jag kolla upp :) 
    Landy bytte adress för ett tag sedan :)
    Kolla ww.landybridal.co

Observera utan "s" i slutet av landybridal, och utan "m" i slutet av com :)
  • aviman

Äntligen får jag skriva i den här tråden, "på riktigt"!
    Den här klänningen har jag beställt med några små ändringar... (satin över bysten istället för tyll, extra längd på klänningen, lite lägre rygg)
    Är så nöjd och glad över bemötande och servicen av Ella på landy! Har mailat som tusan med henne och hon var väldigt tillmötesgående!

Lär komma i början på slutet av september/början av oktober! Hur fördriver man tiden därimellan!? 
  • aviman
    decemberbrud 12 skrev 2012-08-23 22:59:34 följande:
    TACK!!! :) velar och velar men den känns mer rätt än ngn online! (tror jag) :) behövs det underkjol tror du??

Gud vad fin!!
    Jag mailade med Ella på landy om underkjol, och hon rekommenderade en kjol till den: http://www.landybridal.co/white-mermaid-wedding-petticoat.html

Jag fick ett totalpris (inkl. frakt till norra sverige, lite tillägg i klänningen, underkjol och extra längd) på $398, vilket enkligt valuta.se är ca 2600! Tyckte det var toppen!

Mängden klänningar jag har velat mellan.... alltså... de går inte att räkna. Jag gjorde som rekommenderat här på BT, när jag hittade den så slutade jag bara leta. Jag har bestämt mig för den och bygger nu min outfit kring den klänningen och jag är bara så nöjd när jag tänker på helheten i huvudet! mmmm! 
  • aviman
    decemberbrud 12 skrev 2012-08-23 23:38:44 följande:
    Valde du dragkedja eller snörning?? När du mailat, har du startat med att maila kundtjänst och sedan fått din kontakt eller hur går det till? Förlåt för mina tusen frågor! Blev bara helt till mig över klänningen! :) Tack och kram, L
    Ingen fara! Jätteroligt att du har hittat en klänning som du är kär i!
    Jag mailade kundtjänst och berättade att jag hittat min drömklänning ungefär och så skrev jag vilka ändringar jag önskade och frågade om det var möjligt.. och sen efter det så har det bara fortsatt :)

Jag valde snörning! Köpte en klänning med dragkedja här i stan, en brudklänning alltså :P, och den dragkedjan gick sönder - det går ju givetvis att laga, men jag vill inte ha något eventuellt tjorv med dragkedja på den stora dagen! Plus att snörning är ju lite mer förlåtande ifall jag går upp eller ner ett kilo eller två ;) 
  • aviman
    decemberbrud 12 skrev 2012-08-23 23:49:25 följande:
    Förlåtande, precis min tanke :)

Jag bara älskar spetsklänningar med sweetheart urringning :) var och provade klänningar för nån v sedan och den billigaste de hade låg på 8600:- och den jag blev kär i kostade 15000....

Lycka till nu!! och tack igen för hjälpen!
    Lycka till själv, och tack så fantastiskt mycket! Jag älskar precis samma sort som dig, du har himla bra smak tjejen ;)
  • aviman
    decemberbrud 12 skrev 2012-08-24 20:43:31 följande:
    :) vi får höras och kolla hur de blev! :) jag ska börja maila och så nu med dem i helgen! Whohoo! Visade min bästa vän (som även var med mig och provade) och hon sa JAJAJA! :)

Kram, L
    Åhh vad härligt!! Ja! Absolut ska vi höras!
    Mina vänner har också sagt "JAJAJA!" när dom sett den, känns som ett bra betyg! ;)

KRAM! 
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!