Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Tack. Den här sitter så mkt bättre och jag känner mig som brud
Den är ju inte klar än men jag älskar den iaf ....
Tack. Den här sitter så mkt bättre och jag känner mig som brud
Den är ju inte klar än men jag älskar den iaf ....
1700-tal: Tack! Det känns mkt bättre. Skönt att ha ett kort på den nu så jag kan titta på den i bland. Annars börjar jag lätt tvivla. Nu vill jag bara ha hem den.
Är en NIXA som snart är omsydd.
Jippie!!!!!!
La ut min klänning här på BT och har fått mail från en tjej som var intresserad. I dag var hon här och provade. Och köpte den! Så nu fick jag tillbaka pengarna och lägga dom på min nya istället. Hon var så trevlig tjejen som köpte den så jag hoppas hon blir nöjd.
Ja var lite nervös över att bli sittandes med 2 när jag spontanköpt en för pengar jag inte hade egentligen... (tog mig råd....) Så det känns bra att ha pengar istället.... Köpte en axelbandslösbh för några dagar sen och ett par skor i går.... ....... Funderar på en tiara eller ev fina spännen. till håret. Har inte bestämt mig riktigt...
Men varför kan jag inte citera för???
1700-tal: Har du bilder? Pris? (vill ha vill ha vill ha)
När jag levde på hoppet att jag skulle ha min kinaklänning så beställde jag en underkjol på ebay. Tror den har kommit nu. Har fått en lapp från posten. Undra vad jag ska ha den till??? Och om den är bra? Går väll alltid att ha om man blir bjuden på bal i annat fall....
Ok, ska ta lite nya bilder. Hittade inte de gamla.
1700-tal: Det är ok. Kommer inte springa ner på stan under helgen och köpa några