Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Vem var det nu som hade någon spetsbit över? (Alla som har det, får jätte jätte gärna svara!!).

Ja vad säger man. Jag har varit i 2 st brudaffärer i dag. Eftersom min klänning är för stor så tänkte jag kolla utbudet i butiken.
Den 1:a klänningen jag provade var WOW. 4600:- , satt som ett smäck! testade en till som behövdes sys in lite 2500:- inkl ändringar (var ok). sen gick jag till nästa butik och provade massor.... En till som var snudd på wow. fast den var på tok för liten. Med omsömnad(?)( ska läggas ut, sys på snörning med platta bakom + att släpet ska ta bort) så kostar den 3500:-.
Jag slog till...... ) (jag som inte hade ngn klänningsbudget)
Jag har köpt mig en klänning! Så nu hoppas jag att jag inte var dumsnål (IGEN) som inte köpte den för 4600:- utan den för 3500:-
Så nu får jag lägga ut min klänning till försäljning. Hade sparat den om den varit i rätt stl för den är väldigt välsydd. Men men.
har inget foto på den då det är fotoförbud i butiken.... men fixar det när den är omsydd och hemkommen.....
Fru0728: Såg jätte fin ut. Smart att beställa efter mått..... det gjorde inte jag och min blev för stor.. Blir kul att få se den på sen...
Daniiel: Men vad f-n. Håller tummarna att det ordnar sig till det bästa. Man blir så less på dessa beslut som vänder upp och ner på folks liv
ÖPPNA ÖPPNA ÖPPNA::::
VISA VISA VISA
DestinyD: Tycker också att klänningen var jätte fin. Och sitter bra på dig. Nu vet jag inte riktigt hur orginalet ser ut....
På onsdag ska jag och slutbetala min klänning så att dom kan börja sy
Tänkte kolla om det är ok att fota när jag betalat den... Vill kunna titta på den i bland....
070831:
Fina klänningar och kostym. skönt att dom kom efter så lång väntan.