Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Det datumet vi fick var i princip det enda datumet vi sa att vi INTE ville ha

Hejdå allihopa! Nu ska jag iväg på Bologna's film festival och presentera min killes film! yay!
Hahaha, jag sa iiinget om att jag skulle sluta uppmuntra till fluff och långa släp - bara till att beställa flera st!
Om det är så att man egentligen vill (och borde ) ha mer fluff än i den klänning man redan har beställt - DÅ ska man förstås beställa en till!
Ps, men det är inget måste... *försöker bättra mig*
Det blev visst i fel ordning, sorry. NU är det rätt.
Tinzi : 12 maj
Sessan67: 25 maj
MissBliss: 26 maj
bridetobe2013: 1 juni
UngBrud2012: 7 juli
28juli2012: 28 juli
Italia08: 28 juli
1700tal: 18 aug
Pulmonate: 18 aug
Anny: 22 el 29 sept
emmadeckmar: 11 nov
Haha, aha.. Det hade jag koll på sen länge tillbaka. Det var därför jag blev lite stressad när jag tyckte du skrev att ni skulle skicka ut inbjudningarna idag, 5,5 månad innan!
Jag som beställde dem i all hast nyss... Men du skrev ju skriva ut.
Men när skickar ni ut dem? (eller svarade du kanske på det) Ni har ju många som kommer från utlandet, vi har bara en liten klick.. Tänkte skicka inbjudningarna till tyskland så fort de dimper ner, tyskarna är lite omständiga av sig så de behöver maximal tid att organisera ihop sig.
Jag vet inte varför inläggen försvinner ibland..
Jaja, jag ville bara säga att vi tänkte både skriva ut OCH skicka ut i veckan! Det är planen iaf. Beroende på om vi lyckas få alla adresserna. Mycket p.g.a. att alla gästerna måste resa och att RSVP är redan 2 månader innan bröllopet. Så lite tid måste dom ju ha på sig.