• Pinkgrape

Jag blir så ledsen...

Jag vill ha en fin ring, en som jag verkligen gillar. Jag kan dock inte hitta någon, alls.

Alla ringar som jag fastnar för kostar skjortan!
    Och jag/vi har i stort sett inga pengar alls till en ring.
    Det finns helt enkelt inte utrymme i vår budget för det.

Jag vet inte vad jag ska göra. Min blivande har redan hittat sin ring, en titanring med guldpläterade streck på. Jätteroligt för honom, den kostar ca 500kr om jag inte minns helt fel. Han tycker jag är knäpp som inte också vill ha en titanring för 500kr. Jag har absolut inget emot en billig ring, jag tar mer än gärna en billig ring, men jag vill ju tycka om den.

Blä, det känns jättetrist detta! Ja, jag vet inte vad jag ville med detta, bara gnälla av mig lite.

(Snälla, jag undanber mig kommentarer som "Men har ni inte råd med en ordentlig ring, kanske ni inte borde gifta er" osv, tack!)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-31 00:02
    Jag har nog bestämt mig för denna ringen

www.secondhandsmycken.se/webshop.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-01 09:41
    Ringen jag ville ha var såld, så jag valde en annan, helt perfekt ring!

Jag är alltså INTE ledsen längre, utan GLAD! :D
  • Svar på tråden Jag blir så ledsen...
  • Beautiful Disaster

Gud jag vet hur det känns! Har precis samma problem! Kul att du hittat en ring du gillar Skrattande

• Pinkgrape
    Beautiful Disaster skrev 2011-03-31 00:14:45 följande:
    Gud jag vet hur det känns! Har precis samma problem! Kul att du hittat en ring du gillar Skrattande
    Haha ja, och jag slog till direkt och beställde den. Gick på magkänslan :)

Hoppas du också hittar något :)
  • Beautiful Disaster
    Pinkgrape skrev 2011-03-31 00:22:02 följande:
    Haha ja, och jag slog till direkt och beställde den. Gick på magkänslan :)

Hoppas du också hittar något :)
    Tack det hoppas jag också att jag göra :) Synd bara att man har så olika smak, men vi kommer nog göra som du och din blivande, att ha två olika ringar. Fast vi har hittat en som vi båda gillar.

• Pinkgrape
    Beautiful Disaster skrev 2011-03-31 00:29:12 följande:
    Tack det hoppas jag också att jag göra :) Synd bara att man har så olika smak, men vi kommer nog göra som du och din blivande, att ha två olika ringar. Fast vi har hittat en som vi båda gillar.

Ja, vi kände att det var inte ens lönt att försöka hitta två likadana ringar som båda skulle gilla. Det skulle aldrig gå. Bättre att vi båda får något som vi gillar :)

Men de där ringarna var ju jättefina :) Påminner lite om våra fölovningsringar.
  • Beautiful Disaster

Jag gillar dom skarpt. Vi förlovade oss i Turkiet så våra förlovningsringar är knappt värda något alls här i Sverige, vi hade tänkt sälja dom och köpa nya.

Ringarna på bilderna kostar 399 resp. 299 Flört 

• Pinkgrape
    Beautiful Disaster skrev 2011-03-31 01:08:23 följande:
    Jag gillar dom skarpt. Vi förlovade oss i Turkiet så våra förlovningsringar är knappt värda något alls här i Sverige, vi hade tänkt sälja dom och köpa nya.

Ringarna på bilderna kostar 399 resp. 299 Flört 
    Haha jasså, ja det var ju rätt bra pris då ;D
  • Emblas Mamma

Du har aldrig tänkt på silverring?
    Jag älskar färgen på silver - så otroligt fint! Vists blir den repigare lätt, men färgen är ju snygg alltid!!

Fast det kanske inte går att sätta i diamanter i??

Svar på tråden Jag blir så ledsen...