• MeahJ

Brud 2013

Jag kommer att gifta mig 2013.

Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

• Svar på tråden Brud 2013
  • sophiebus
    88kaktus85 skrev 2012-06-15 19:46:50 följande:

Ja vi bor i västerås :) Är dock fråm skultuna/haraker från början.

Vi ska ha den i Badelunda mitt i mot kyrkan. Vi håller på och gör en budget. Har inte köpt något men tittar väldigt mycket på internet :) Mycket tips och ideér :) Har dock hittat en klänning jag vill ha, livrädd att den inte ska finnas kvar när det är dax för att köpa den så får se om jag skickar efter den ändå och hoppas den passar och att inte kroppen förändras på ett år ;)

jasså va lustigt de är jag oxå =)
    men har bott i västerås större delen, bara några år hos pappa.
    vem är du då? =)
    vilket år är du född?
    jag jobbade som servitris på ett bröllop i badelunda (är utbildad kock) å där va de ju jätte mysigt.
  • 88kaktus85
    sophiebus skrev 2012-06-15 20:19:17 följande:
    jasså va lustigt de är jag oxå =)
    men har bott i västerås större delen, bara några år hos pappa.
    vem är du då? =)
    vilket år är du född?
    jag jobbade som servitris på ett bröllop i badelunda (är utbildad kock) å där va de ju jätte mysigt.
    1985 är jag född :) dudå?
  • 88kaktus85
    sophiebus skrev 2012-06-15 21:00:57 följande:
    jag är 87.a
    Aha gick du på persbo?
  • PoS

Idag är det (förhoppningsvis) ett år kvar tills jag är gift! Jag blev lite stressad av att alla var ute i så god tid så jag skyndade att höra av mig till vår kyrka men de bad mig återkomma i september eftersom de inte har gjort planeringen än för nästa år. Blir till att vackert vänta o se om vi hinner först att boka 15/6! Hur går det för er andra med färgteman o allt? Jag är inne i inspirations-fasen där jag kollar ALLT o bara köper alla temabröllop rakt av, vill ha alla stilar! Men det går ju inte. får sansa mig lite.

• sophiebus
    88kaktus85 skrev 2012-06-15 21:06:34 följande:
    Aha gick du på persbo?
    skrev i gäst boken i stället
  • Pagnie
    PoS skrev 2012-06-15 21:43:13 följande:
    Idag är det (förhoppningsvis) ett år kvar tills jag är gift! Jag blev lite stressad av att alla var ute i så god tid så jag skyndade att höra av mig till vår kyrka men de bad mig återkomma i september eftersom de inte har gjort planeringen än för nästa år. Blir till att vackert vänta o se om vi hinner först att boka 15/6! Hur går det för er andra med färgteman o allt? Jag är inne i inspirations-fasen där jag kollar ALLT o bara köper alla temabröllop rakt av, vill ha alla stilar! Men det går ju inte. får sansa mig lite.
    ja visst är det roligt med alla teman. Allt är så vackert så man kan inte bestämma sig. Vi hade färgen bestämd på en gång då jag verkligen älskar allt som är blått och så vill jag ha rosa med i det. Men det skulle vara roligt att ha något speciellt tema också. Men som det ser ut nu så är det fjärilar som gäller än så länge.
    Verkar vara många kyrkor som är lite sega med planeringen för nästa år. Men det är bara att slänga sig på telefonen så fort datumet kommer så du kan boka. Vi bokade vår för 1 månad sedan men det är i stockholm så dom verkar vara ute i väldigt god tid.
  • sophiebus

å jag sitter oxå å funderar på teman/färg.
    just nu lutar det åt rosa/brunt, vi hade det på våran dotters dop å det va super fint =) 

• funnybunny84

sitter också och funderar på färgtemat!
    jag skulle vilja ha lila och silver medans m2b vill ha svart och silver så det lutar emot lila, svart och silver...men är rädd för att det kanske blir för mkt! 

• Sjörå

Vi funderar också på vilket färgtema vi vill ha. Just nu lutar det åt rött. Vår lägenhet är inredd i svart, vitt och rött så det är färger vi gillar. Men jag kommer säkert hinna ändra mig flera gånger. Rött känns inte riktigt som en vanlig bröllopsfärg, men jag tror det kan bli snyggt ändå.

Svar på tråden Brud 2013