• Redaktionen Emilia

Ska vi ha kvar Bröllopsbella?

Hej på er!

Nu har det gått ett tag, och vi skulle bli glada om ni vill kryssa i vad ni tycker vi ska göra med BröllopBella. Tanken med henne var att med glimten i ögat ha en Fest/Bröllopsamaskot på sidan. En guide i Bröllopsdjungeln. Som kunde ge tips, råd mm

Flera av er har hört av er med era åsikter, alltid bra, och givande - och vi jobbar på förbättringar, hela tiden. Listan är lång, men ni ska veta att vi verkligen försöker göra sidan bättre hela tiden.

Så - därför gör vi denna omröstningstråd nu när vi kommit fram till BröllopsBellas vara eller ickevara.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska vi ha kvar Bröllopsbella?
  • Forumvärd
    Hidalgo skrev 2011-03-18 10:13:22 följande:
    Jag tycker att supporten/forumvärden ska fokusera på att få sidan att fungera som den ska istället för att ha omröstningar om färger och maskotens vara eller ick varande.

Vissa av medlemmarna använder de verktyg som finns på hemsidan inför sitt bröllop och är beroende av att tjänsterna fungerar. Jag har påpekat i 2 trådar samt mailat supporten om att önskalistan inte längre finns med på bröllopssidan som mina gäster är hänvisade till för informaton.

Inget händer!!!

Istället läggs det tid på att "fästa om tråden" för omröstningen så den hamnar överst!! Fruktansvärt dåligt!!

Se till att få de grundläggande funktionerna att fungera först, byt sedan färg på sidan om det är en stor grej för medlemmarna.
    Supporten och jag har inget att göra med själva omarbetningen av funktionerna. Mitt arbete är att ta tillvara era åsikter och synpunkter och också se till att dessa synpunkter hamnar hos de som är ansvariga för det. Utöver det så trixar och fixar vi inte hands-on med omformning, design eller funktioner
    Det kommer som jag skrev hända fler saker allt eftersom med sajten men det kommer jag att återkomma till när jag vet mer om när det sker och exakt vad som sker
    God fortsättning på 2011
  • Aniara4
    Forumvärd skrev 2011-03-18 14:28:09 följande:
    Nu ni har jag lite information! Flört

BröllopsBella har fått sparken och kommer inte att få någon make-over utan får istället lämna sajten och leta efter nya uppdrag och utmaningar.
    Hon kommer att plockas bort så snart teknik har tid att ta det och det kommer att ske inom kort.
    God fortsättning på 2011
    Hoppas hon inte går tillbaka till sexdocketräsket då utan hittar ett bra jobb någon annanstans! *vinkar hejdå*
  • Forumvärd
    Aniara4 skrev 2011-03-19 17:25:36 följande:
    Hoppas hon inte går tillbaka till sexdocketräsket då utan hittar ett bra jobb någon annanstans! *vinkar hejdå*
    Det får vi verkligen hoppas
    God fortsättning på 2011
  • Moster Stina

Hoppas hon får sin fallskärm snart!

• Forumvärd
    Sörön10 skrev 2011-03-31 11:48:21 följande:
    men skulle inte bella få sparken? Hur svårt kan det vara?
    Bella har fått sparken men har en viss uppsägningstid men hon håller på att packa väskorna för fullt
    God fortsättning på 2011
  • Hvidbrud

Ja, bort med henne! Hon Hr börjat locka in 14 åriga anorektiska troll nu också! Suck...

• Moster Stina

Men när man går in på familjeliv så är det första och största man får se BELLA!
    Plocka bort henne NU!
    Hon kan väl få avgå direkt men få ett saftigt avgångsvederlag!
    SUCK!

• förlovadflicka
    Moster Stina skrev 2011-04-07 16:50:56 följande:
    Plocka bort henne NU!
    SUCK!
    Men fy vad ful animation, hon blinkar och hennes örhänge glittrar också, det ser ju ut som barnprogram! 
  • Moster Stina
    förlovadflicka skrev 2011-04-07 16:57:15 följande:
    Men fy vad ful animation, hon blinkar och hennes örhänge glittrar också, det ser ju ut som barnprogram! 
    Je precis!
    Idiotiskt!
  • Forumvärd
    Moster Stina skrev 2011-04-07 16:50:56 följande:
    Plocka bort henne NU!
    SUCK!
    Tyvärr för Bellas del så blir det inget avgångsvederlag. Hon får helt enkelt packa ihop och söka nytt ämbete
    Man har börjat med att avveckla henne nu och plockar så sakteliga bort henne från sida efter sida.
    Det tar ett tag eftersom att det måste göras manuellt men det är på G
    God fortsättning på 2011
Svar på tråden Ska vi ha kvar Bröllopsbella?