Hidalgo skrev 2011-03-18 10:13:22 följande:
Jag tycker att supporten/forumvärden ska fokusera på att få sidan att fungera som den ska istället för att ha omröstningar om färger och maskotens vara eller ick varande.
Vissa av medlemmarna använder de verktyg som finns på hemsidan inför sitt bröllop och är beroende av att tjänsterna fungerar. Jag har påpekat i 2 trådar samt mailat supporten om att önskalistan inte längre finns med på bröllopssidan som mina gäster är hänvisade till för informaton.
Inget händer!!!
Istället läggs det tid på att "fästa om tråden" för omröstningen så den hamnar överst!! Fruktansvärt dåligt!!
Se till att få de grundläggande funktionerna att fungera först, byt sedan färg på sidan om det är en stor grej för medlemmarna.
Supporten och jag har inget att göra med själva omarbetningen av funktionerna. Mitt arbete är att ta tillvara era åsikter och synpunkter och också se till att dessa synpunkter hamnar hos de som är ansvariga för det. Utöver det så trixar och fixar vi inte hands-on med omformning, design eller funktioner
Det kommer som jag skrev hända fler saker allt eftersom med sajten men det kommer jag att återkomma till när jag vet mer om när det sker och exakt vad som sker