• Redaktionen Emilia

Ska vi ha kvar Bröllopsbella?

Hej på er!

Nu har det gått ett tag, och vi skulle bli glada om ni vill kryssa i vad ni tycker vi ska göra med BröllopBella. Tanken med henne var att med glimten i ögat ha en Fest/Bröllopsamaskot på sidan. En guide i Bröllopsdjungeln. Som kunde ge tips, råd mm

Flera av er har hört av er med era åsikter, alltid bra, och givande - och vi jobbar på förbättringar, hela tiden. Listan är lång, men ni ska veta att vi verkligen försöker göra sidan bättre hela tiden.

Så - därför gör vi denna omröstningstråd nu när vi kommit fram till BröllopsBellas vara eller ickevara.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska vi ha kvar Bröllopsbella?
  • Emblas Mamma

Det ENDA stora felet med henne är nog mest att hon ser så jäääkla BITCHIG ut!
    Jag har inget emot hennes sexiga kurvor och så :)
    Men hon kunde väl se lite snällare ut?
    Tycker mest hon ser ut som hon vill ge oss andra kvinnor en rejäl omgång i dold elakhet..

hah :P

• Pinkgrape
    Emblas Mamma skrev 2011-03-12 10:05:16 följande:
    Det ENDA stora felet med henne är nog mest att hon ser så jäääkla BITCHIG ut!
    Jag har inget emot hennes sexiga kurvor och så :)
    Men hon kunde väl se lite snällare ut?
    Tycker mest hon ser ut som hon vill ge oss andra kvinnor en rejäl omgång i dold elakhet..

hah :P
    Haha jag håller med!

Sen.. kan någon förklara för mig.. vad gör hon för något? Vad tillför hon till sidan?
    Jag har inte riktigt förstått, men jag har ju inte varit här så länge heller.
  • JochD

Jahaaa är det där hon är, hon syns ju knappt! 

• Emblas Mamma

VARFÖR ligger denna tråden FÖRST ibland när ingen har skrivit!?!?!??!?!
    Och så står det att den senaste som skrivit är "Fäst" fast det finns ingen som heter så och ingen sån som srivit!
    Blir galen på detta!

• MrsT2011

Ha ha jag vet precis vad du menar emblas mamma och kan bara konstatera att BT har vissa problem med tekniken...

• Aniara4
    Emblas Mamma skrev 2011-03-13 12:27:55 följande:
    Och så står det att den senaste som skrivit är "Fäst" fast det finns ingen som heter så och ingen sån som srivit!
    Blir galen på detta!
    "Fäst" betyder att tråden är fäst längst upp så att den inte ska åka ner när ingen skriver.

Men det är lite konstigt att den inte är det hela tiden. Det kanske är Bella som sköter om tekniken också, det skulle förklara ett och annat!
  • förlovadflicka
    Aniara4 skrev 2011-03-13 13:11:25 följande:
    "Fäst" betyder att tråden är fäst längst upp så att den inte ska åka ner när ingen skriver.

Men det är lite konstigt att den inte är det hela tiden. Det kanske är Bella som sköter om tekniken också, det skulle förklara ett och annat!
    Jahaaaaa, nu fattar jag, har också undrat :P
  • Sörön10

Den är som sagt "fäst" (fastklistrad) och ligger högst upp men bara om man klickat på "bröllopsämnen". Väljer man "senaste inläggen" så är den inte nödvändigtvis högst upp längre. Det beror på om folk skrivit i trådar som inte ligger i kategorin bröllopsämnen.

Kanske något som BT skulle funderat över om de nu ville ha kvar den högst upp hela tiden...

Men tänk om de skulle ta och ta bort henne nu...

Känns som om det mer blivit en principfråga! 

• Forumvärd
    Emblas Mamma skrev 2011-03-13 12:27:55 följande:
    Blir galen på detta!
    MrsT2011 skrev 2011-03-13 12:45:43 följande:
    Ha ha jag vet precis vad du menar emblas mamma och kan bara konstatera att BT har vissa problem med tekniken...
    Det beror helt enkelt på att tråden är fäst. Vi gör så när det är en tråd som vi vill att så många medlemmar som möjligt ser, läser och skriver i.
    Då hamnar tråden längst upp oavsett om någon skrivit i den eller inte.
    Aniara4 skrev 2011-03-13 13:11:25 följande:

Att den trillar ur ibland beror nog på inställningen på "fästningen"
    Man väljer datum och t.om klockslag för när och hur en tråd ska fästas och ibland kan det bli så att det "glappar" tidsmässigt och man får fästa den igen
    God fortsättning på 2011
Svar på tråden Ska vi ha kvar Bröllopsbella?