• Redaktionen Emilia

Ska vi ha kvar Bröllopsbella?

Hej på er!

Nu har det gått ett tag, och vi skulle bli glada om ni vill kryssa i vad ni tycker vi ska göra med BröllopBella. Tanken med henne var att med glimten i ögat ha en Fest/Bröllopsamaskot på sidan. En guide i Bröllopsdjungeln. Som kunde ge tips, råd mm

Flera av er har hört av er med era åsikter, alltid bra, och givande - och vi jobbar på förbättringar, hela tiden. Listan är lång, men ni ska veta att vi verkligen försöker göra sidan bättre hela tiden.

Så - därför gör vi denna omröstningstråd nu när vi kommit fram till BröllopsBellas vara eller ickevara.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska vi ha kvar Bröllopsbella?
  • Kosmoskissen
    Sörön10 skrev 2011-03-08 17:26:00 följande:
    Vem skulle den här bröllopsbella egentligen personifiera? 

Jag tycker mig se drag av nån men kan inte komma på vem.....  
    Jamen precis! Nej, ta bort!
  • JochD

Det spelar ingen roll för mig, har aldrig lagt märke till henne egentligen.

• Sarah

Spelar egentligen ingen roll för mig. Men det är rätt facinerande hur provocerade en del verkar bli av denna tecknade figur. Ska "Bella" ändå finnas är det väl bättre att hon är snygg än tvärt om?

• Vott

Jag förstår inte vem som blir lyckligare av Bella....

• jossann
    Sarah skrev 2011-03-08 19:50:28 följande:
    Spelar egentligen ingen roll för mig. Men det är rätt facinerande hur provocerade en del verkar bli av denna tecknade figur. Ska "Bella" ändå finnas är det väl bättre att hon är snygg än tvärt om?
    Men hon är ju inte alls snygg. Hon ser ut som en förvuxen fjortis som bara väntar på att lyckas hitta nån stackars kille att gifta sig med så hon kan leka bridezilla. Nä fy, bort med henne så folk förstår att detta är en seriös sida där man kan ta hjälp utav varandra och man behöver, eller fråga experterna. (För detta är väl ändå en seriös sida?!) Ska hon vara kvar så ändra henne för sjutton, ni kan hellre ha en bild på ett hjärta eller vad som helst, en skugga av ett brudpar! Vad som helst förutom en stereotypisk bridezilla tack! Solig
  • JochD
    jossann skrev 2011-03-08 20:09:15 följande:
    Men hon är ju inte alls snygg. Hon ser ut som en förvuxen fjortis som bara väntar på att lyckas hitta nån stackars kille att gifta sig med så hon kan leka bridezilla. Nä fy, bort med henne så folk förstår att detta är en seriös sida där man kan ta hjälp utav varandra och man behöver, eller fråga experterna. (För detta är väl ändå en seriös sida?!) Ska hon vara kvar så ändra henne för sjutton, ni kan hellre ha en bild på ett hjärta eller vad som helst, en skugga av ett brudpar! Vad som helst förutom en stereotypisk bridezilla tack! Solig
    Nu tycker jag du låter lite fördomsfull, Bella kan bli ledsen!

• Sarah

Just vad jag menade med första delen av mitt inlägg Tycker själv att en sida som denna eg inte behöver en maskot. För att citera ett tidigare inlägg "det är ju inte Kamratposten vi pratar om"

• Aniara4

Jag fattar inte heller poängen med henne, och har knappt sett henne förrän nu. Fult ritad, ser ut som en inte bara ytlig och korkad utan dessutom elak bimbo. Men framför allt, som sagt, vad är funktionen?  Jag använder sällan informationssidorna utan frågar hellre i forumet (man får bättre svar här!), men om jag gör det räcker det bra med en sida där det står "så här är det", jag behöver ingen tecknad figur som säger "titta här så ska du få se, här står det hur det är". Jag förstår det ändå av rubriken.

Det finns ju en logga. Jag ser inte behovet av en "maskot".

• Aniara4

Och jag bryr mig inte om om Bella blir ledsen! Demon

Svar på tråden Ska vi ha kvar Bröllopsbella?