• brolencarlsson

Tips på gottis på godisbuffé-bordet?!!! =0)

Vi ska ha ett bord med godisbuffé på bröllopet och jag skulle vilja ha lite förslag på smaskigheter som går i rosa toner....men även ljusgrönt och vitt kommer vara i vårat färgtema....

Ja har tänkt ha geléhjärtan, masmallows, hemmagjorda rosamaränger....sen kommer jag inte på nått mer :)

Har ni nå tips??

Tack på förhand!!!

Kram Madde

• Svar på tråden Tips på gottis på godisbuffé-bordet?!!! =0)
  • Dazzle

Live forever> var får du tag på sådana plopp? Jag vet vilka du menar men har inte sett dem i handeln på länge.

• moonlightgirl
    Dazzle skrev 2012-03-11 18:38:03 följande:
    Live forever> var får du tag på sådana plopp? Jag vet vilka du menar men har inte sett dem i handeln på länge.
    Dom finns i många vanliga mataffärer. MEN de innehåller inte alla fyra orden. De innehåller bara kram och puss.
    Jag har köpt sånna till vårat bröllop.
  • LiveForever
    moonlightgirl skrev 2012-03-06 19:32:17 följande:
    Vilken bra idé att göra strutar, vad använder du/ni för papper till när ni ska tillverka dem???
    Jaa det tyckte jag med :D Vi ska använda tårtpapper, antingen köper jag från Duni eller Tingstad. :)

Tänkte först använda vitt papper med rosa prickar (eller tvärtom, det finns på Lagerhaus). Men eftersom det är spets på pappret så får det bli vita. Det är billigast och blir nog snyggast. Det kommer bli tillräckligt plottrigt med allt godis på bordet ändå! 
    ♥ 2012-08-04 gifter vi oss ♥
  • LiveForever
    Dazzle skrev 2012-03-11 18:38:03 följande:
    Jag köpte dem på ÖB, för typ 14:- / påsen.

Har läst här på Bröllopstorget att man bara får med två av orden, så som Moonlightgirl skriver. Jag har inte vågat öppna påsarna än och leta efter Lycka och Kärlek Skrattande 
    ♥ 2012-08-04 gifter vi oss ♥
  • Dazzle

Kanske skulle köra förbi ÖB redan idag... =).

Jag vill ha: "skumma svampar"/ stora bumlingar /gammeldags klubbor / plopp / rosa maränghjärtan / godishalsband / kanske några mjuka godisar till.  Mycket pastellfärg!

L

Svar på tråden Tips på gottis på godisbuffé-bordet?!!! =0)