• Zetiina

BT-träff i Ume!?

Hej alla Umeå-brudar!

Tänkte starta en "riktig" BT-träff-i-Umeå-tråd, eftersom fler än jag verkar sugna!

Så vad säger ni?
    När? Var? Hur? Vilka?

• Svar på tråden BT-träff i Ume!?
  • Jojjan

Finta!
    Är din klänning klar? Visst syr hon upp den? Har du nån färg förutom vitt i din klänning?

Såg att du fyllt år...GRATTIS!

• Finta

Jojjan

Kristina har sytt upp det mesta på min klänning! Ska åka upp och prova den om 1½ vecka! *Längtar* Efter det syr hon klart det sista. Jag har en benvitklänning, ingen annan färg.

Hur visste du att jag fyllt år?????

• Bröllopstokiig

Finta!
    Var inne på familjeliv och ditt "kryp-in".

Så du ska prova din klänning till helgen?
    Skulle inte du komma hem runt den 18:e?

• Anna-Linnea

Halloj,
    Här är ytterligaren en blivande Ume-brud.
    Har just fått klartecken från min sambo att han vill att vi gifter oss.

Men jag är en liten fegis och är inte säker på att jag törs träffas - allt känns för nytt ännu! (Har inte berättat för familjen ännu).

Men jag skulle vilja att vi kunde hålla kontakt. Jag har tidigare sökt Ume-brudar utan större framgång, så det vore kul att få hänga med i snacket just när det gäller Umeå.

• Finta

Jojjan

Jo, det stämmer...Visst skrev jag att jag åker upp om 1½ vecka?!?! Kommer sedan att stanna i 4-5 dagar! Då ska vi träffa prästen, frisören, Kristina, FotaFolk, Brännlands Wärdshus, fixa min tärnas klänning så det kommer verkligen att bli en resa hem i Bröllopets tecken! Nu är det mindre än tre månader kvar *pirrigt*!

• Zetiina

Välkommen till gänget Anna-Linnea!

Hoppas du hinner ändra dig till den 18:e
    Annars kommer det förhoppningsvis fler chanser.

Finta:
    Ojoj. Och gå på BT-träff, glöm inte det!

• Finta

Zetiina

Självklart! Det kommer att bli JÄTTEKUL!

• angela

Låter ju skoj!!Var ett tag sedan jag tittade in men det låter som om det är planerat en träff den 18:e ...stämmer det!!?? Tyvärr jobbar jag den 18/10 men hoppas att ni som kan gå får det riktigt trevligt!!

• Maria A

Vad kul att vi är så många ume-tjejer här!

Vet inte riktitg om jag fortfarande räknas till kategorin eftersom jag nu är fru

www.norran.se/big_pic.php&Picwidth=301&text=

Tyvärr är jag upptagen 18:e men jag hoppas ni får det trevligt

MVH/ Maria

PS: Tomtebo är trevligt, har bott här snart ett år och saknaden efter Haga börjar lägga sig

• Finta

Maria A

Vilken fin bild! Känner igen den från VK. Undra om inte vi gått i samma gymnasieskola!?

Svar på tråden BT-träff i Ume!?