BT-träff i Ume!?
Hej alla Umeå-brudar!
Tänkte starta en "riktig" BT-träff-i-Umeå-tråd, eftersom fler än jag verkar sugna!
Så vad säger ni?
När? Var? Hur? Vilka?
Hej alla Umeå-brudar!
Tänkte starta en "riktig" BT-träff-i-Umeå-tråd, eftersom fler än jag verkar sugna!
Så vad säger ni?
När? Var? Hur? Vilka?
Finta!
Är din klänning klar? Visst syr hon upp den? Har du nån färg förutom vitt i din klänning?
Såg att du fyllt år...GRATTIS!
Jojjan
Kristina har sytt upp det mesta på min klänning! Ska åka upp och prova den om 1½ vecka! *Längtar* Efter det syr hon klart det sista. Jag har en benvitklänning, ingen annan färg.
Hur visste du att jag fyllt år?????
Finta!
Var inne på familjeliv och ditt "kryp-in".
Så du ska prova din klänning till helgen?
Skulle inte du komma hem runt den 18:e?
Halloj,
Här är ytterligaren en blivande Ume-brud.
Har just fått klartecken från min sambo att han vill att vi gifter oss.
Men jag är en liten fegis och är inte säker på att jag törs träffas - allt känns för nytt ännu! (Har inte berättat för familjen ännu).
Men jag skulle vilja att vi kunde hålla kontakt. Jag har tidigare sökt Ume-brudar utan större framgång, så det vore kul att få hänga med i snacket just när det gäller Umeå.
Jojjan
Jo, det stämmer...Visst skrev jag att jag åker upp om 1½ vecka?!?! Kommer sedan att stanna i 4-5 dagar! Då ska vi träffa prästen, frisören, Kristina, FotaFolk, Brännlands Wärdshus, fixa min tärnas klänning så det kommer verkligen att bli en resa hem i Bröllopets tecken! Nu är det mindre än tre månader kvar *pirrigt*!
Välkommen till gänget Anna-Linnea!
Hoppas du hinner ändra dig till den 18:e
Annars kommer det förhoppningsvis fler chanser.
Finta:
Ojoj. Och gå på BT-träff, glöm inte det!
Zetiina
Självklart! Det kommer att bli JÄTTEKUL!
Låter ju skoj!!Var ett tag sedan jag tittade in men det låter som om det är planerat en träff den 18:e ...stämmer det!!?? Tyvärr jobbar jag den 18/10 men hoppas att ni som kan gå får det riktigt trevligt!!
Vad kul att vi är så många ume-tjejer här!
Vet inte riktitg om jag fortfarande räknas till kategorin eftersom jag nu är fru
www.norran.se/big_pic.php&Picwidth=301&text=
Tyvärr är jag upptagen 18:e men jag hoppas ni får det trevligt
MVH/ Maria
PS: Tomtebo är trevligt, har bott här snart ett år och saknaden efter Haga börjar lägga sig
Maria A
Vilken fin bild! Känner igen den från VK. Undra om inte vi gått i samma gymnasieskola!?